Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΝΕΑ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΘΕΠΑΝ

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΝΕΑ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΘΕΠΑΝ

Δόθηκε ακόμη ένας χρόνος παράταση για το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, Ν.4990/2022, ΦΕΚ Α 210/2022, άρθρο 39.

Παράλληλα στις 9-11-2022  Κατατέθηκε στο Κτηματολογικό Δικαστήριο η αγωγή του Νομικού Συμβουλίου του κράτους για το ΘΕΠΑΝ.

Στις 24-11-2022 στην ιστοσελίδα ¨ΑΓΚΙΔΑ¨ η αρμόδια Αντιδημαρχία Οικονομικών προέβει σε δηλώσεις:  ¨……..Μία υπόθεση που ταλαιπωρεί τον Δήμο μας εδώ και πολλά χρόνια βαίνει προς επίλυση και οριστική τακτοποίηση.

Η Διοίκηση του Δήμου δια της αρμόδιας Αντιδημαρχίας Οικονομικών, εφαρμόζοντας πιστά τις Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, με γνώμονα τα συμφέροντα των Δημοτών, βάζει τέλος στην παραφιλολογία και τις συκοφαντίες ορισμένων κακόβουλων κύκλων, που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν την ηθική και την αξιοπιστία της.

Με σύνεση και υπευθυνότητα συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας για την κατοχύρωση του ακινήτου στην περιουσία του Δήμου, καθόσον το δικαιούται Συνταγματικά, ηθικά και ουσιαστικά¨.

Πριν από οποιοδήποτε σχόλιο ας θέσουμε μερικά από τα αμέτρητα αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με τα παλαιά κοιμητήρια-ΘΕΠΑΝ

  1. Από τον Σεπτέμβριο του 2019 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2021 (δεκαέξι μήνες) η Δημοτική Αρχή έθεσε για συζήτηση στο Δ.Σ.  στο Δημοτικό Συμβούλιο  το θέμα του ΘΕΠΑΝ;
  2. Από το φθινόπωρο του 2019 γιατί οι Αντιδήμαρχοι που κατοικούν στο Ελευθέριο-Κορδελιό δεν ανταποκρίθηκαν στις επανειλημμένες εκκλήσεις Δημοτικών Συμβούλων της αντιπολίτευσης να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα του ΘΕΠΑΝ με αποτέλεσμα να μην συγκεντρωθεί ο απαραίτητος αριθμός συμβούλων και εντέλει να μη συζητηθεί το θέμα;
  3. Τον Ιανουάριο του 2021 η πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ. έγινε με πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής ή μετά από συγκέντρωση υπογραφών δημοτών, κατοίκων του Ελευθερίου-Κορδελιού;
  4. Η γνωμάτευση του Νομικού Συμβούλου του Δήμου που κατατέθηκε στην παραπάνω συνεδρίαση συντάχτηκε σύμφωνα με τα έγγραφα που του ενεχείρισε η Δημοτική Αρχή ή την συνέταξε στηριζόμενος σε επαγγελματική-νομική έρευνα στις υπηρεσίες του Δήμου, στη Διεύθυνση Γεωργίας, στην Περιφέρεια κ.λ.π.;
  5. Στην ίδια συνεδρίαση όπου η Δημοτική Αρχή με προεξάρχοντα το Δήμαρχο υπερασπίστηκε την άποψη ότι (παρόλο που η γνωμάτευση αφήνει περιθώρια ελπίδων διεκδίκησης) δεν έχουμε στοιχεία ότι το ΘΕΠΑΝ ανήκει στον Δήμο και ότι θα πληρώνουμε ενοίκιο στην εκκλησία, ποιος Αντιδήμαρχος υπερθεματίζοντας δήλωσε ότι ¨τώρα δυστυχώς είναι αργά, το πουλλλάκι έχει πετάξει;¨
  6. Στο επόμενο διάστημα από τον Ιανουάριο του 2021 μέχρι τον Νοέμβριο του ίδιου έτους ο Εντεταλμένος Αντιδήμαρχος παρουσίασε σε κάποιο Δημοτικό Συμβούλιο έγγραφα ή αλληλογραφία με Υπουργεία και άλλες Υπηρεσίες που να αποδεικνύουν ότι ενεργούσε προς την κατεύθυνση εύρεσης ιδιοκτησιακών στοιχείων για το ΘΕΠΑΝ, δέσμευση που είχε αναλάβει η Διοίκηση στην συνεδρίαση του Ιανουαρίου 2021;
  7. Πώς δικαιολογεί ο εντεταλμένος Αντιδήμαρχος το γεγονός ότι τα δύο έγγραφα, που αποδεικνύουν ότι τα παλαιά κοιμητήρια (ΘΕΠΑΝ) ανήκουν στο Δημόσιο και η χρήση τους έχει παραχωρηθεί στο Δήμο, τα έφεραν στο φως Σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης που δεν διαθέτουν τα μέσα, τις υπηρεσίες, τις προσβάσεις, ούτε και την κυβερνητική προστασία που είναι προνόμια της Δημοτικής Αρχής;
  8. Γιατί μέχρι σήμερα δεν διαψεύστηκε από τον Δήμαρχο ή τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο η πληροφορία που κατέθεσε Δημοτικός Σύμβουλος της Αντιπολίτευσης ότι οι δύο Ειδικοί Σύμβουλοι της Διοίκησης Μανδαλιανού και πρώην Δημοτικοί σύμβουλοι το 2009 είχαν ασχοληθεί με το θέμα και μάλιστα γνώριζαν από τότε και βεβαίως και σήμερα πως υπάρχουν έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν πως το Θεματικό Ευρυζωνικό Πάρκο Νεολαίας Ελευθερίου Κορδελιού ανήκει στο δήμο κι όχι στην Εκκλησία;
  9. Ποιος Αντιδήμαρχος ( ο οποίος παραδέχτηκε ότι η Διοίκηση δέχεται παρασκηνιακές πιέσεις από το εκκλησιαστικό κατεστημένο για να μην διεκδικήσει το ΘΕΠΑΝ) δήλωσε ευθαρσώς σε μέλος της πρωτοβουλίας των δημοτών-υπερασπιστών του ΘΕΠΑΝ ότι: ¨δεν μας συμφέρει να τα χαλάσουμε με την εκκλησία¨;
  10. Μετά την καταλυτική συνεδρίαση του Δ.Σ. τον Δεκέμβριο του 2021 όπου αναγκαστικά ομόφωνα πια έγινε η παραδοχή ότι το ΘΕΠΑΝ δεν είναι εκκλησιαστικό κτήμα γιατί καθυστέρησε δυο μήνες να συνταχθεί το πρώτο έγγραφο από τον Νομικό Σύμβουλο;
  11. Τι σημαίνει η φράση: ¨κάθε πρόταση που συντάσσουμε πηγαίνει προς έγκριση στον Μητροπολίτη;¨ -που αποδίδεται σε σημαίνον πρόσωπο της Διοίκησης- που απευθύνθηκε σε Δημοτικό Σύμβουλο της Αντιπολίτευσης;
  12. Πως δικαιολογεί ο εντεταλμένος Αντιδήμαρχος, στην κρίσιμη περίοδο κατά την οποία θα έπρεπε να είναι αφοσιωμένος στην διαδικασία πυρετωδών επαφών για να μην υπάρξει καθυστέρηση για την κατάθεση της ένστασης, την τακτική του αντιπερισπασμού δια της ανάσυρσης σκελετών από τις ντουλάπες του παρελθόντος; Ήταν προσωπική του επιλογή, ήταν πολιτική της Αρχής ή μεθόδευση εκπορευόμενη από τους μητροπολιτικούς διαδρόμους;
  13. Στις 13 Μαρτίου 2022 -όταν το τηλεοπτικό κανάλι EURO κάλεσε εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής, Δημοτικούς Συμβούλους της αντιπολίτευσης, την Μητρόπολη και απλούς πολίτες να τοποθετηθούν για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΘΕΠΑΝ- είναι τυχαίο που ο Δήμος και η εκκλησία έλαμψαν δια της απουσίας τους;
  14. Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος γιατί δεν βγήκε τότε να μιλήσει για Συνταγματικά, ηθικά και ουσιαστικά δικαιώματα του Δήμου, αυτά που λέει τώρα δηλαδή, 8 μήνες μετά;
  15. Γιατί ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος δεν υπερασπίστηκε τότε ¨την ηθική και την αξιοπιστία της Δημοτικής Αρχής από την παραφιλολογία και τις συκοφαντίες ορισμένων κακόβουλων κύκλων¨ και το λέει σήμερα εντελώς ετεροχρονισμένα μετά από το ξεσκέπασμα και το ξεμπρόστιασμα από την πρωτοβουλία των κατοίκων του Ελευθερίου-Κορδελιού-Ευόσμου;
  16. Την ημέρα των Τριών Ιεραρχών κατά την οποία υπήρξε δημόσιος εξευτελισμός των δημοτών, μέσα από το πρόσωπο του Δημάρχου, από τον Δεσπότη ποιος υπερασπίστηκε την αξιοπρέπεια των δημοτών, ποιος το κύρος της Αυτοδιοίκησης;
  17. Υπάρχει έγγραφο διαμαρτυρίας από τον Αρμόδιο για το ΘΕΠΑΝ Αντιδήμαρχο, υπήρξε δήλωσή του που να υπερασπίζεται τους Δημοκρατικούς Θεσμούς από δικτατορικές και θεοκρατικές αντιλήψεις και νοοτροπίες;
  18. Σε ανάλογη περίπτωση την ημέρα της 25ης Μαρτίου οι Αντιδήμαρχοι πώς εξέφρασαν την αντίδρασή τους; Σε ποιο έντυπο και σε ποια ιστοσελίδα είναι καταγεγραμμένες οι τοποθετήσεις τους;
  19. Αυτός ραγιαδισμός, η γονυπετής συμπεριφορά της Δημοτικής Αρχής απέναντι στον αντίδικο δεν είναι λογικό να εγείρει υποψίες που έχουν να κάνουν με την ¨αργοπορία¨ και τις ¨καθυστερήσεις¨ των διαδικασιών για την κατάθεση της ένστασης;
  20. Γιατί ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος επί ένα εξάμηνο μέχρι την 31 Μαΐου 2022, παραμονή της μεγάλης Συγκέντρωσης Διαμαρτυρίας των κατοίκων του Ελευθερίου-Κορδελιού-Ευόσμου και την έκδοση του ψηφίσματος, δεν κατέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο ούτε ένα έγγραφο που να αποδεικνύει ότι έχει ενεργοποιηθεί και εργάζεται αόκνως υπερασπίζοντας τα Δημοτικά Δίκαια;
  21. Υπονοεί ή όχι ύποπτη συμφωνία μεταξύ Δήμου και Μητρόπολης η φράση: ¨να δεις κι εσύ, δεν θα το πάρεις το ΘΕΠΑΝ¨ που εκστόμισε έτερος Αντιδήμαρχος απευθυνόμενος στον Δεσπότη την ημέρα των εγκαινίων του Ειδικού Σχολείου;
  22. Γιατί ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος υπέκυψε στην πρόσφατη αξίωση του Δεσπότη να μην υιοθετηθεί το πάρκο από ομάδα εθελοντών με σκοπό την καθαριότητά; Αυτό δεν έρχεται σε αντίφαση με αυτά που γράφει στην τελευταία ανακοίνωσή του ότι το πάρκο μας ανήκει Συνταγματικά, ηθικά και ουσιαστικά;

Ο εντεταλμένος Αντιδήμαρχος, λοιπόν, έχει υποχρέωση να απαντήσει αρχικά σε αυτά τα πρώτα ερωτήματα και όχι να κάνει ένα χρονικό άλμα υπέρ των τριών ετών για να μας πει στις 18-11-2022 ότι ¨ Με σύνεση και υπευθυνότητα συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας για την κατοχύρωση του ακινήτου στην περιουσία του Δήμου……….¨.  Θράσος απύθμενο.

Είναι φανερό ότι κάτω από την κατακραυγή του κόσμου όταν συνελήφθη ¨με τη γίδα στην πλάτη¨,  αφού μέχρι τότε διέδιδε ότι το ΘΕΠΑΝ ανήκει στην εκκλησία, να σπεύσει έστω και βραδέως,  με βαριά καρδιά   για το αυτονόητο. Αυτό που έπρεπε να είχε κάνει από την αρχή της θητείας του. Είχε ορκιστεί ή όχι με το χέρι στο ευαγγέλιο ότι θα υπερασπιστεί το δίκαιο των δημοτών και του τόπου, του τόπου που όπως έλεγε προεκλογικά γνωρίζει ΟΛΑ τα προβλήματά του;

Προσέξτε, όμως, πως κλείνει η παραπάνω πρόταση της ανακοίνωσης ¨…. καθόσον το δικαιούται Συνταγματικά, ηθικά και ουσιαστικά¨.

Εδώ παρατηρούμε την κυβίστηση(κωλοτούμπα) του αιώνα: από το ¨δεν είναι ή δεν ξέρουμε αν είναι δικό μας ή ότι έχει πετάξει το πουλλλάκι ή ότι θα δίνουμε νοίκι στην εκκλησία¨ φτάσαμε στο Συνταγματικό, ηθικό και ουσιαστικό μας δικαίωμα.

Ας θυμηθούμε τι έλεγε το ψήφισμα των κατοίκων την 1η Ιουνίου 2022: ¨ το πάρκο ΘΕΠΑΝ (τα παλαιά κοιμητήρια) νομικά, δικαιωματικά και ηθικά ανήκει  στο Ελευθέριο-Κορδελιό, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη ιδιοκτησία του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου¨.

Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν περίτρανα ότι η πίεση που ασκήθηκε από τους απλούς πολίτες-δημότες σε συνδυασμό με τη δράση και ενεργητική παρουσία λίγων συνεπών Δημοτικών Συμβούλων της Αντιπολίτευσης, έφερε το σημερινό αποτέλεσμα.

Αλλιώς θα είχαμε μείνει στα νοίκια και στα πουλλλάκια που πέταξαν, στην αξιολύπητη εικόνα ενός Αντιδήμαρχου, αντιγράφοντας τους ρόλους του Αρτέμη Μάτσα και του Δήμου Σταρένιου στις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, που με ένα φάκελο παραμάσχαλα θα διέδιδε κατηγόριες για τέως και πρώην αυτοδιοικητικούς με σκοπό τον αποπροσανατολισμό, το κουτσομπολιό μόνο και μόνο για να μην ασχοληθούμε με το φλέγον θέμα και να το θάψουμε.

Με τον αγώνα μας κατορθώσαμε να  τους φέρουμε στο δρόμο της αλήθειας και του δικαίου, δύο λέξεις που είχαν διαγραφεί από το λεξιλόγιο της Διοίκησης και ακόμα διστάζουν να εκφέρουν.

Γι’ αυτό και αυτή η αναγκαστική μεταστροφή του Αντιδήμαρχου, δεν τον ¨έπαιρνε¨ άλλο, αλλιώς θα αναγκαζόταν αυτή φορά να μετακομίσει δια παντός.

Αυτός ο αγώνας μας ας γίνει ένα φωτεινό παράδειγμα για όλα τα προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο με κορυφαίο το ζήτημα της ρύπανσης με το οποίο πρέπει να ασχοληθούμε άμεσα.

Όμως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε. Η πίεση πρέπει να είναι συνεχής εντός και εκτός  Δημοτικού Συμβουλίου. Έχει αποδειχθεί παγκοσμίως ότι οι εφησυχασμοί και οι αναθέσεις εν λευκώ συλλογικών υποθέσεων σε Σωτήρες, σε Αρμόδιους και Εντεταλμένους έχουν οδηγήσει σε ήττες και πισωγυρίσματα τις κοινωνίες.

Για να επανέλθουμε στον τόπο μας, πώς μπορείς να εμπιστευτείς έναν άνθρωπο που δηλώνει χωρίς ίχνος συστολής ότι διαθέτει ¨Σοσιαλιστικό DNA¨ και ταυτόχρονα κρύβει από την κοινωνία (sosial) ένα κοινωνικό θέμα∙ αντί να ενεργοποιήσει τα σοσιαλιστικά αντανακλαστικά του κόσμου εκτρέπει τα σοσιαλιστικά ιδεώδη σε ¨κατακόμβες¨. Τι σχέση έχει ο σοσιαλισμός με τη θεοκρατία; Δεν είχε άδικο ο δημοσιογράφος Θεσσαλονικιώτικης ιστοσελίδας που δήλωσε ότι τρίζουν τα κόκαλα των σοσιαλιστών στους τάφους τους ακούγοντας τα ¨μαργαριτάρια¨ του συγκεκριμένου.

Σε επαγρύπνηση λοιπόν, και μη γελιέστε μερικοί με μια εικόνα που προσπαθεί να προωθήσει η Διοίκηση, της ευγένειας, του πληθυντικού, της ενάρετης ατμόσφαιρας, των χριστιανικών αξιών, σαν να είναι το Δημαρχείο στο κέντρο ενός κόσμου Αγγελικά Πλασμένου, Επίγειος Παράδεισος ένα πράγμα.  Ένα φωτοστέφανο διεκδικεί και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος ο οποίος, άκουσον-άκουσον, προέβη σε Θρησκευτική Δήλωση Νομιμοφροσύνης ότι υπακούει στο Θεό και στην Παναγία. Μάλιστα αυτά στην Ελλάδα του 21ου αιώνα  και όχι στο Αφγανιστάν. Φαίνεται ότι κάποιοι στο Δήμο μας φλερτάρουν επικίνδυνα με σκοταδιστικές νοοτροπίες και αντιλήψεις.

Άρα επειδή περιβαλλόμαστε  από Φαρισαίους και επειδή όπως λένε ¨ο Διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες¨, πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί και ξάγρυπνοι μέχρι την τελική νίκη. Η νίκη θα είναι των κατοίκων του Ελευθερίου-Κορδελιού-Ευόσμου. Ξεκάθαρα πράγματα.

Εμείς οι ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ