Αγαπητή Αγκίδα στις 23 Νοεμβρίου 2022 η φιλόξενη ιστοσελίδα σας δημοσίευσε ένα ανυπόγραφο άρθρο όπου ο συντάκτης του θεώρησε ότι έπρεπε να αναδειχτούν κάποιες κομβικές ενέργειες Δημοτικών Συμβούλων που ή έχουν υποτιμηθεί είτε δεν έχουν προβληθεί επαρκώς. Αυτό είναι θεμιτό, όπως επίσης και η σχετική επισήμανση για τη συμβολή της Αγκίδας στην ενημέρωση όχι μόνο γύρω από το ΘΕΠΑΝ αλλά και για τα περισσότερα από τα προβλήματα που ταλανίζουν αυτόν τον τόπο. Με την ευκαιρία θα ήθελα να πω ότι όσο αφορά εμένα προσωπικά αλλά και όπου εκπροσώπησα τους κατοίκους δεν παρέλειψα να εξάρω την Αγκίδα και να επισημάνω με έμφαση ότι ήταν η μόνη ιστοσελίδα που κράτησε και κρατά ζεστό το θέμα του ΘΕΠΑΝ όταν τα περισσότερα site το είχαν θάψει. Επίσης με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο προβλήθηκε το γεγονός της αποκάλυψης του εγγράφου που αποδεικνύει το ιδιοκτησιακό καθεστώς των παλιών κοιμητηρίων από τον Δημοτικό Σύμβουλο της ¨ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ¨ και στην συγκέντρωση της 18ης Μαΐου 2022 που έλαβε χώρα μέσα στην αίθουσα του τρούλου του ΘΕΠΑΝ αλλά και στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων την 1η Ιουνίου 2022 στο πεζόδρομο του Ελευθερίου-Κορδελιού.
Όμως, με όλο τον σεβασμό, θεωρώ ότι ο συντάκτης του δημοσιεύματος κάπως επιδερμικά άγγιξε τα πεπραγμένα του Αρμόδιου για το ΘΕΠΑΝ Αντιδήμαρχου. Θαρρείς και άντλησε στοιχεία μόνο από τον προσωπικό φάκελό του, το περιεχόμενο του οποίου χρησιμοποιείται για βιογραφικό επιτευγμάτων.
Ένα άρθρο εμπεριστατωμένο θα έπιανε τον μίτο του ΘΕΠΑΝ από την αρχή της ανάληψης θητείας ως Δημοτικού Συμβούλου του Αρμόδιου Αντιδημάρχου και βήμα-βήμα θα έφτανε μέχρι σήμερα. Όμως ο συντάκτης με έναν αυθαίρετο χρονικό διασκελισμό προσπερνά κάποια σημαντικά επεισόδια αυτής της υπόθεσης. Για παράδειγμα:
με ποιών πρωτοβουλία τέθηκε το θέμα στο Δ.Σ. με πρωτοβουλία Συμβούλων ή των κατοίκων; Ποιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ψήφισαν την πρόταση των κατοίκων; Τι ψήφισαν οι άλλοι; Ποιοι δεν ήθελαν καν να συζητηθεί το θέμα; Ποιοι υποστήριζαν ότι το ΘΕΠΑΝ είναι της εκκλησίας, ποιοι μιλούσαν για ενοίκια, για πουλλλάκια που πέταξαν κ.λπ.;
Επίσης το πολύ σημαντικό. Απ’ ότι φαίνεται, ο συντάκτης δεν συμβουλεύτηκε ούτε καν τα δημοσιεύματα της ίδιας της Αγκίδας. Ενδεικτικά θα αναφέρω το δημοσίευμα που αποκαλεί την Διοίκηση Μανδαλιανού συνέχεια προγενέστερης Διοίκησης, που ενέχεται για αμαρτωλές ενέργειες σχετικές με το ΘΕΠΑΝ, και ένα δεύτερο ότι η σημερινή δημοτική Αρχή γνώριζε ότι υπάρχουν έγγραφα που αποδεικνύουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς των παλαιών κοιμητηρίων και τα έκρυβε. Συνεπώς η Αρμόδια Αντιδημαρχία Οικονομικών που χειρίζεται την υπόθεση είναι εκτεθειμένη.
Ακόμα διέφυγε από τον συντάκτη το γεγονός ότι ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος κρύβεται και δεν απαντά στα 22 πρώτα ερωτήματα που δημοσίως του απηύθυναν οι Κάτοικοι Ελευθερίου-Κορδελιού-Ευόσμου.
Το πιθανότερο είναι ο συντάκτης να παρακολούθησε πιο επισταμένα την υπόθεση από τη στιγμή που έγινε αναγκαστική μεταστροφή του Αρμόδιου Αντιδήμαρχου. Μια υποκριτική μεταστροφή, διότι εάν ήταν ειλικρινής, ή θα ζητούσε συγνώμη, ή θα έλεγε πως παρασύρθηκε, ή έστω ότι δε ήξερε και το κυριότερο θα αποκάλυπτε την αλήθεια για την ιερή ή ανίερη πίεση των παρασκηνίων.
Μια άλλη εξήγηση είναι ότι ο συντάκτης συγκινήθηκε από τις βαρυσήμαντες δηλώσεις του Αντιδήμαρχου ότι υπακούει μόνο στον Θεό και στην Παναγία και ότι διαθέτει το Σοσιαλιστικό D.N.A.
Είναι αποδεδειγμένο ότι πολλές φορές οι καλές προθέσεις μπορεί να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα. Είναι να μη δώσεις θάρρος στον χωριάτη…. όπως λέει και η λαϊκή παροιμία. Κάπως έτσι κάποιοι αμαρτωλοί ανακηρύσσονται Όσιοι. Πιστεύω ότι το ίδιο έγινε και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ο ένοχος, προσποιούμενος την αθώα περιστερά, παγίδευσε τον συντάκτη με αποτέλεσμα να αποσπάσει από επιεική έως ευμενή σχόλια τα οποία την κατάλληλη στιγμή θα χρησιμοποιήσει. Θα τα αξιοποιήσουν κάποιοι άλλοι δημοσιογράφοι, εκείνοι που θα ασχοληθούν με την αυτοδιοικητική προβολή του. Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει μόνο τον κόσμο φοβάται, τους δημοσιογράφους όχι.
Πράγματι με τον κόσμο, με την κοινωνία τα βρήκε σκούρα που τον ξεσκέπασε από το ράσο που ήταν καλυμμένος. Προς επίρρωση αυτού παραθέτω ένα απόσπασμα έγκριτου δημοσιογράφου της Θεσσαλονίκης ο οποίος απευθύνεται στον ίδιο Αντιδήμαρχο: ¨ ….επίσης καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να κυκλοφορείς στον δρόμο και να αισθάνεσαι ότι η κοινωνία σε αποδοκιμάζει, όπως γράψατε πρόσφατα, αλλά δεν φταίω εγώ για αυτό¨.
Όμως το καύχημά του είναι ότι διαθέτει μια ιδιαίτερη ικανότητα να χειρίζεται τους δημοσιογράφους. Μία πτυχή αυτού του χειρισμού μας αποκάλυψε πρόσφατα ο προαναφερθείς δημοσιογράφος ο οποίος είχε καλέσει τον Αντιδήμαρχο, τον Μάρτιο του 2022, να υπερασπιστεί δημόσια την περιουσία του δήμου και δεν το έκανε∙ και συμπλήρωσε ο δημοσιογράφος, απευθυνόμενος στον Αρμόδιο Αντιδήμαρχο: ¨Μήνυμα δικό σας και πρόσκληση για γνωριμία και τραπέζι(;) όπως λέτε δεν έλαβα ποτέ. Και επειδή δεν καταπιάνομαι με νερόμυλους, δεν μιλάω πίσω από πλάτες και τιμώ την δουλειά που κάνω……..¨
Θετικό επίσης είναι ότι στο ίδιο δημοσίευμα της ιστοσελίδας σας γίνεται λόγος για κάποιους υποταγμένους και ρασοκουκουλωμένους που θα προσπαθήσουν να δρέψουν τις δάφνες του ΘΕΠΑΝ ενόψει των επερχόμενων Δημοτικών εκλογών. Όμως σε αυτούς περιλαμβάνεται και ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος ο οποίος για την ψηφοθηρία δίδει γη και ύδωρ και αντί να κρυφτεί για τις οβιδιακές μεταμορφώσεις του επιδίδεται σε κυνήγι φαντασμάτων, μιλά για κακόβουλους κύκλους που θέλουν να αποκομίσουν οφέλη από τον τίμιο αγώνα τους.
Αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιον που είναι διαποτισμένος με την νοοτροπία του ¨μαθητή που φέρνει τον σπόγγο και κουβαλάει τη τσάντα του δάσκαλου¨ όπως λέγαμε στην εποχή μου. Άκαπνος, κομματοαναθρεμμένος την εποχή της επίπλαστης ευμάρειας, παρακοιμώμενος της εξουσίας, ακόλουθος βουλευτών, νομαρχών κ.λ.π. – και προϊόντος του χρόνου με την μετεξέλιξη του κινήματος σε βραχίονα της άρχουσας τάξης- επιβιβάστηκε στο Βενιζελοσαμαρικό άρμα μέσα στο οποίο πορεύεται μέχρι σήμερα από αυτοδιοικητική θέση. Το ευτύχημα είναι ότι με τις κατά καιρούς δηλώσεις του εκτίθεται ανεπανόρθωτα και μας επιβεβαιώνει, και το σημαντικότερο τον ανακαλύπτουν και άλλοι που μέχρι τώρα δεν ήξεραν ή δεν μπορούσαν να φανταστούν την κενότητά του.
Ιδού ένα τρίτο απόσπασμα (Αγκίδα 2-8-2022) από τον προαναφερόμενο δημοσιογράφο, τον οποίο δεν μπόρεσε να ξεγελάσει: ¨Όσον αφορά την σοσιαλιστική σας διαδρομή και την περηφάνια που κουβαλάτε είναι ένα δικό σας συναίσθημα αυτό, το οποίο δεν μπορώ να σας το στερήσω. Δεν νομίζω όμως ο Ανδρέας και ο Γεννηματάς που είναι πρότυπα σας, να έκλειναν τα μάτια τους και τα αυτιά τους απέναντι σε φλέγοντα ζητήματα που απασχολούσαν την κοινωνία. Εσάς πάντως με γνήσιο Dna σοσιαλιστή δεν σας είδα να μπαίνετε πουθενά μπροστά σε σοβαρά ζητήματα του δήμου σας¨.
Συνεπώς δεν μπορεί ο δύστυχος να καταλάβει ότι υπάρχουν άνθρωποι, πολίτες, δημότες οι οποίοι χωρίς κανένα προσωπικό συμφέρον, μπαίνουν μπροστά, βάζοντας πολλές φορές το κεφάλι τους στον ντορβά, για να υποστηρίξουν κοινωνικές υποθέσεις, αξίες και ιδανικά. Πώς μπορεί να τα καταλάβει αυτά ένας άνθρωπος μεγαλωμένος και πολιτευόμενος με τη νοοτροπία που προτάσσει το ΕΓΩ, και μάλιστα όταν υπηρετεί ένα θεσμό του οποίου η πεμπτουσία είναι το ΕΜΕΙΣ;
Όμως αρκετά μακρηγόρησα, προτού κλείσω θα ήθελα να επισημάνω επιγραμματικά προς το παρόν- κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό. Κάτι για το οποίο όλοι μας το προσπεράσαμε, Δημοτικοί Σύμβουλοι, δημοσιογράφοι, πολίτες. Δυστυχώς κυρίες και κύριοι την πατήσαμε. Στις 13-1-2021 στο Δημοτικό Συμβούλιο, μέσω της περίφημης ¨γνωμοδότησης¨ που η Διοίκηση την παρουσίασε περίπου σαν ευαγγέλιο, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη φάση ενός σχεδίου που εξυφάνθηκε σε σκοτεινά παρασκήνια και ανέλαβε επιτυχώς να εκτελέσει η Αρμόδια Αντιδημαρχία. Ένα ομολογουμένως ευφυές σχέδιο το οποίο μας ταλαιπώρησε και μας ταλαιπωρεί περίπου δύο χρόνια. Προτείνω, τώρα με τη νηφαλιότητα που μας παρέχει η απόσταση του χρόνου να το μελετήσουμε και να το συγκρίνουμε με απόψεις ανεξάρτητων νομικών. Πρώτα όμως να ξαναδιαβάσουμε στην σελίδα 17 των ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ. (πρ. αρ. 1/2021/131-2021) την εισήγηση του Νομικού Συμβούλου) ¨η ….γνωμοδότηση…. έχει συνταχθεί με βάση τα στοιχεία που έχουν παρασχεθεί στην Νομική Υπηρεσία…. Πέρα απ’ αυτά εμείς δεν έχουμε επεξεργαστεί άλλα στοιχεία….Άλλα έγγραφα πέρα απ’ αυτά δεν έχουν έρθει σε εμάς¨ Δηλαδή δεν έγινε έρευνα σε Δημόσιες Υπηρεσίες, σε Διεύθυνση Γεωργίας κ.λ.π. όπως γίνεται σε κάθε περίπτωση, για κάθε προσφυγικό οικοπεδάκι που δεν έχει αποκτήσει τον τίτλο του.
Δηλαδή η Αρμόδια Αντιδημαρχία έδωσε στοιχεία επιλεκτικά, εκείνα τα στοιχεία που ευνοούσαν την αντίπαλη πλευρά. Σατανικό σχέδιο που εμείς το κατάπιαμε αμάσητο.
Πρέπει ακόμα να αναρωτηθούμε γιατί στη συγκεκριμένη συνεδρία δεν δόθηκε ο λόγος στη δικηγόρο των δημοτών και ακόμα γιατί ενώ ο Νομικός Σύμβουλος του Δήμου, θέλοντας παράλληλα να προστατεύσει την νομική του υπόσταση, αφήνει περιθώρια, λέγοντας ότι υπάρχουν κάποιες ελπίδες να σώσουμε το ΘΕΠΑΝ, ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος εισηγήθηκε να μην προχωρήσουμε σε διεκδίκηση;
Τελειώνοντας προτείνω στην Αγκίδα χρησιμοποιώντας τους έμπειρους, όμως, συνεργάτες της να ξεκινήσει μια έρευνα γι’ αυτό το θέμα, θέτοντας το μαχαίρι στο κόκαλο και να φέρει σε φως όλο ο σκοτεινό παρασκήνιο. Ποια συμφέροντα (εκκλησιαστικά, επιχειρηματικά;) υπέδειξαν (ή επέβαλαν) στην Αντιδημαρχία να δώσει χαλκευμένα στοιχεία. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα, όχι απλώς γωνιακό οικόπεδο, αλλά για πανταχόθεν ελεύθερο φιλέτο εμπορικής αξίας 7.000.000 ευρώ.
Με εκτίμηση
Άρης Μπιτσώρης
Προσοχή με την υπόθεση ΘΕΠΑΝ
Ούτε οσιοποιούμε κανέναν ούτε και μπερδευόμαστε