Υπεκφεύγω, κατά κάποιον τρόπο, σημαίνει διαφεύγω εντέχνως γιατί είμαι ένοχος για κάτι, θέλω να αποφύγω μια δύσκολη κατάσταση γιατί έχω λερωμένη τη φωλιά μου.
Υπεκφεύγω σημαίνει ότι ψάχνω παραλλαγές του ίδιου ψέματος που αναμασάω κάθε τόσο σκορπώντας σκόνη για να κρύψω την αλήθεια η οποία δυστυχώς είναι πικρή.
Για να μιλήσουμε με λόγια της καθημερινότητας, θολώνω τα νερά μη τυχόν πάρουν κι άλλοι χαμπάρι τις δόλιες πράξεις μου. Αυτό θέλησε να κάνει και ο κύριος Αμανατιάδης.
Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία της Μαύρης Βίβλου, ένα κείμενο που επαινέθηκε για την αρτιότητά, την ακρίβεια, την εγκυρότητα και τη σαφήνειά του και δεν αμφισβητήθηκε από κανένα και καμία, ο κ. Αντιδήμαρχος κυκλοφόρησε ένα φυλλάδιο.
Αφοπλισμένος από τα επιχειρήματα της Βίβλου, με φανερά τα σημάδια του πανικού που τον κατέλαβε κατάρτησε ένα ελλιπή κατάλογο ημερομηνιών για να μας πληροφορήσει, τάχα, για το ιστορικό του ΘΕΠΑΝ.
Είχαμε γράψει και παλαιότερα περί αυτογνωσίας, περί του ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ, για την αντιληπτική δεξιότητα, για το επίπεδο των γνώσεων και κυρίως για τις γνώσεις γύρω από την Ιστορία του τόπου μας (τον οποίο υποτίθεται ότι υπηρετεί), για την ποιότητα της εκφοράς του λόγου, την ρητορική ¨δεινότητα¨ και για τους σολοικισμούς των γραπτών κειμένων του κ. Αμανατιάδη.
Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο, δεν υπάρχουν πια περιθώρια βελτίωσης. Πολλοί και πολλές μας ρωτούν τι θέλει να πει ο κ. Αντιδήμαρχος. Εμείς τι να πούμε, ό,τι καταλάβατε καταλάβατε.
Εμείς από αυτή τη θέση, για να μη σας κουράζουμε και να μην χάνουμε άσκοπα το χρόνο μας σας προτείνουμε το εξής:
Να ανοίξετε παράλληλα τη Μαύρη Βίβλο και το πόνημα του κ. Αντιδήμαρχου,
μελετήστε τα με προσοχή και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Πάντως όσοι Συνδημότες και όσες Συνδημότισσες μελέτησαν και τα δύο κείμενα κατάλαβαν πολύ καλά ότι:
Χωρίς τις υπογραφές των 41 κατοίκων δεν επρόκειτο να μπει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο αφού ο κ. Αμανατιάδης και συνολικά η Δημοτική Αρχή δεν είχαν τέτοια πρόθεση. Άλλωστε, όπως μας αποκάλυψε ο νομικός του Δήμου, ο κ. Αντιδήμαρχος δεν του είχε δώσει εντολή να ψάξει για τον τίτλο. Οι πρώτες γνωμοδοτήσεις που συνέταξε βασίζονται σε έγγραφα που επιλεκτικά του έδωσε ο κ. Αμανατιάδης, όμως εκείνα ευνοούσαν την εκκλησία.
Ο κ. Αμανατιάδης επί 10 μήνες, από τον Ιανουάριο, όταν ενημερώθηκε πού έπρεπε να απευθυνθεί για τον τίτλο του ΘΕΠΑΝ, έως τον Νοέμβριο του 2021 δεν απευθύνθηκε στην αρμόδια υπηρεσία λόγω των πιέσεων που εδέχετο από την αντίδικη πλευρά.
Αναγκαστικά ενεργοποιήθηκε, ως αρμόδιος, όταν Δημοτικοί Σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης από τη ¨Συμμαχία των Πολιτών¨ και από την ¨Λαϊκή Συσπείρωση¨ έκαναν τη δουλειά που έπρεπε ο ίδιος να είχε κάνει.
Παρόλα αυτά υπό τη πίεση και πάλι της μητρόπολης συμμετείχε στο σχέδιο της κωλυσιεργίας, δηλαδή να καθυστερεί σκοπίμως την προώθηση των απαραίτητων εγγράφων ώστε να μην προλάβει το Ελληνικό Δημόσιο και ο Δήμος να ασκήσουν αγωγή πριν το τέλος του 2022, καταληκτική ημερομηνία οριστικοποίησης των εγγραφών στο κτηματολόγιο.
Η ενεργοποίηση των ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ και η ασφυκτική πίεση που του άσκησαν λειτούργησε ως καταλύτης για έχουμε θετική εξέλιξη.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αν είχαμε αφήσει τον κ. Αμανατιάδη να χειριστεί εν λευκώ την υπόθεση, το πάρκο των παλαιών κοιμητηρίων θα είχε κάνει φτερά,
¨το πουλάκι θα είχε πετάξει¨, όπως είχε πει ο κ. Αντιδήμαρχος (συνεδρία 13-01-2023). Μπορεί να το επιθυμούσε, αλλά δεν του κάναμε το χατίρι.
03-10-2023 ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ