Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ24ο Δημοτικό: Τα προβλήματα που αναφέρθηκαν φταίνε ή η εμμονή;

24ο Δημοτικό: Τα προβλήματα που αναφέρθηκαν φταίνε ή η εμμονή;

Στο χθεσινό άρθρο αναφερθήκαμε στη συνάντηση του κ. Αντιδημάρχου Παιδείας με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 24ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου και με τον πρόεδρο της Ένωσης Γονέων Κορδελιού Ευόσμου και γράψαμε τις αναφορές του στην καθυστέρηση παραλαβής του έργου, λόγω του προβλήματος στο λέβητα αερίου, των λερωμένων τοίχων και το κατασκευαστικό λάθος των κλίσεων στο γήπεδο μπάσκετ.  

Αφού θέσαμε κάποιους προβληματισμούς, καταλήξαμε στο ερώτημα,

«Αυτά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από τον κ. Αντιδήμαρχο, από μόνα τους, είναι ικανά να δικαιολογούν την καθυστέρηση της παραλαβής του Σχολείου, το οποίο ήταν έτοιμο από την αρχή της σχολικής χρονιάς και θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τη καθημερινότητα των παιδιών και των γονέων που τους αφορά το θέμα»;

Σε αυτό το άρθρο, θα πάμε το θέμα λίγο παρακάτω και θα συνδέσουμε την ερώτηση αυτή, με μία τοποθέτηση του κ. Αντιδημάρχου Παιδείας σε παρουσία του, στην εκπομπή «Μιλάμε πολιτικά» (Europe 1 τηλεόραση), για να δούμε αν υπάρχει και κάτι άλλο που ενδεχομένως «επιβαρύνει» τη παραλαβή του έργου.

«Το σχολείο αυτό είναι ΕΣΠΑ, έχει 10 αίθουσες διδασκαλίας, 17 αίθουσες έχει με τις βοηθητικές. Επειδή θα αλλάξει το κτηριακό, κτιριολογικό πρόγραμμα των σχολείων, η Διεύθυνση Μελετών του Υπουργείου Παιδείας μας ζήτησε να στείλουμε όλα τα στοιχεία. Δηλαδή, στείλαμε και από την Πρωτοβάθμια τα στοιχεία και από τη Δευτεροβάθμια και το κτηριακό πρόγραμμα και του 24ου και του 19ου γιατί κι εκεί θα στεγαστεί το Ειδικό Σχολείο. Και περιμένουμε το Υπουργείο Παιδείας, η Διεύθυνση Μελετών να πάρει απόφαση αν μας αφήσει να κάνουμε τη συστέγαση. Εάν μας το επιτρέψει θα την κάνουμε».

Οπότε πρέπει να προβληματιστούμε

  • Μήπως αυτό είναι το σημαντικό και ουσιαστικό πρόβλημα, για τη Διοίκηση του Δήμου, που πάει όλη τη διαδικασία πίσω;
  • Μήπως αυτό είναι το θέμα και ταλαιπωρούνται τα παιδιά στις εγκαταστάσεις που δεν ενδείκνυται για μάθημα;
  • Μήπως αυτό είναι το πρόβλημα και ταλαιπωρούνται οι γονείς, με τις συνεχιζόμενες δήθεν ημερομηνίες που θα ανοίξει το σχολείο και δεν πραγματοποιείται το χρονοδιάγραμμα, για να κάνουν οι γονείς τον οικογενειακό προγραμματισμό τους;
  • Μήπως όλους αυτούς τους μήνες (από την αρχή της σχολικής περιόδου που ήταν έτοιμο, πιάσαμε Φεβρουάριο), καθυστερεί η παραλαβή, λόγω της εμμονής της Δημοτικής Αρχής, για τη συστέγαση του 24ου και του 19ου Σχολείου;
  • Μήπως περιμένει την απάντηση από τη Διεύθυνση Μελετών του Υπουργείου Παιδείας και όλα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις;
  • Μήπως περιμένει αν είναι θετική η απόφαση για να προχωρήσει τη συστέγαση κι αν είναι αρνητική η απόφαση, ως δια μαγείας, θα λυθούν όλα τα προβλήματα και θα λειτουργήσει άμεσα;
  • Όλα αυτά που έχουν ειπωθεί αυτούς τους μήνες γίνονται, ελπίζοντας πως θα αλλάξει η χρήση και «τρενάρει» τη παραλαβή, με κάθε θεμιτό τρόπο ή με κάθε είδους δικαιολογία;
  • Μήπως την ευνοεί να δημιουργούνται ή να ανακαλύπτονται ετεροχρονισμένα, προβλήματα, για να τα εκμεταλλεύεται;

Και εδώ πρέπει να προβληματιστούμε

  • Αφού το κτήριο του 24ουΔημοτικού Σχολείου Ευόσμου ανεγέρθηκε με πρόγραμμα ΕΣΠΑ και δεν γίνεται να αλλάξει η χρήση του, γιατί πιέζει ο Δήμος για αυτή την αλλαγή;
  • Γιατί η αλλαγή χώρου εκπαίδευσης του Ειδικού Σχολείου, συναρτάται με τη συστέγαση και δεν αλλάζει ο χώρος, με εύρεση άλλου, καταλληλότερου;
  • Γιατί να «υποχρεωθεί» ο Δήμος για να παρακαμφθούν οι όροι του ΕΣΠΑ, αντί να διεκδικήσει κάποιο καινούριο έργο ή κάποια νέα χρηματοδότηση;

Πρέπει κάποια στιγμή, να λέγεται η αλήθεια στους κατοίκους. Μετά από τρία χρόνια θητείας, αυτά δεν θα έπρεπε να τα συζητάμε, αλλά να είναι δεδομένα. Η κάθε οικογένεια πρέπει να ξέρει από το καλοκαίρι, σε ποιο Σχολείο θα πάει το παιδί του, για να κάνει το προγραμματισμό της. Δεν πρέπει να παίζει κανείς με αυτά τα θέματα. Απλά ενημέρωση χρειάζονται οι δημότες, για να ξέρουν όλοι, τι γίνεται για αυτούς χωρίς αυτούς.

Κι εννοείται πως οι έλεγχοι των έργων πρέπει να γίνονται εγκαίρως, όχι μετά από μήνες, για να μπορούν να λυθούν τυχόν προβλήματα στην ώρα τους.

Τσιότσος Αθανάσιος

Είναι τα τελευταία προβλήματα πριν τη παραλαβή του 24ου Δημοτικού Σχολείου;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ