Σε πρόσφατη δήλωσή του για τα παλιά κοιμητήρια Ελευθερίου Κορδελιού στην ενημερωτική ηλεκτρονική ιστοσελίδα «Αγκίδα», ο Κώστας Αμανατιάδης, αντιδήμαρχος Οικονομικών Κορδελιού Ευόσμου, αναφέρθηκε σε κάποιον γυμνασιάρχη με τον οποίον προφανώς έχει κάποιου είδους αντιπαράθεση.
Στη δήλωσή του αυτή έγραψε κάποια πράγματα που είναι προσβλητικά για τους παιδαγωγούς των δημοσίων σχολείων. Έγραψε συγκεκριμένα:
«Δεν σας κρίνω σαν εκπαιδευτικό, όμως στα Νομικά σας είστε τελείως μα τελείως ΑΣΧΕΤΟΣ. Είμαι πτυχιούχος Πανεπιστημίου, έχω 42,5 έτη εργασιακού βίου με τεράστια κοινωνική συμμετοχή, συνταξιούχος σήμερα. Καμία σχέση με το επάγγελμά σας (μισθοσυντήρητος Δημοσίου) και οι ικανότητές μου είναι τεράστιες και δημιουργικές. Το έχει δείξει άλλωστε η πορεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στο επάγγελμά μου».
Δηλαδή το δικό μας επάγγελμα, των παιδαγωγών που εργαζόμαστε στο δημόσιο σχολείο, δεν είναι δημιουργικό; Δηλαδή κατά τη γνώμη του κυρίου Αμανατιάδη εμείς οι παιδαγωγοί του δημόσιου σχολείου είμαστε απλώς μισθοσυντήρητοι του δημοσίου; Δεν είμαστε αυτοί που πασχίζουμε να μάθουμε γράμματα στα παιδιά, να τα διαπαιδαγωγήσουμε, να διευρύνουμε τις γνώσεις τους, να τα κάνουμε καλύτερους ανθρώπους;
Ο τρόπος του κυρίου Αμανατιάδη προσβάλει μεγάλες μορφές παιδαγωγών του παρελθόντος που εργάστηκαν κι εκείνοι στο δημόσιο σχολείο. Είναι δυνατόν να αναφερθεί κανείς στους Γληνό, Δελμούζο και Τριανταφυλλίδη με τη φράση «μισθοσυντήρητοι του δημοσίου»;
Ελπίζω πως ο κύριος Αμανατιάδης θα ανασκευάσει τον προσβλητικό και υποτιμητικό τρόπο με τον οποίο μίλησε για τους παιδαγωγούς. Ίσως ήταν η ένταση της σύγκρουσης με τον γυμνασιάρχη στον οποίο αναφέρεται.
Τέλος, ο μισθός που παίρνουμε από το δημόσιο ως παιδαγωγοί δεν ανταποκρίνεται σε καμιά περίπτωση στο έργο που προσφέρουμε. Η εργασία του παιδαγωγού είναι λειτούργημα και δεν είναι σωστό να αντιμετωπίζεται υποτιμητικά από κανέναν και προπαντός από έναν αιρετό. Δημιουργεί κακό κλίμα στην κοινωνία γενικά και στους μαθητές μας ειδικότερα γι’ αυτό το κορυφαίο λειτούργημα του παιδαγωγού. Δημιουργεί τελικά απαξία προς τη γνώση.
Ένας παιδαγωγός μισθοσυντήρητος του Δημοσίου