Στη συνέντευξη που παραχώρησε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024, στο ATLAS TV και στην εκπομπή «Οι Απέναντι» των δημοσιογράφων Χρήστου Τσαλικίδη και Σταύρου Οραήλογλου, τάχθηκε κατηγορηματικά υπέρ της συνέχισης των εργασιών για την κατασκευή του FlyOver.
Ο κύριος Αλεξανδρίδης υποστήριξε ότι η λειτουργία του μετρό δεν θα αποφόρτιζε την κίνηση στην περιφερειακή οδό, γιατί το μετρό θα εξυπηρετεί τις περιοχές από την Καλαμαριά μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό, ενώ το μεγάλο φόρτο στην περιφερειακή οδό τον δημιουργούν τα αυτοκίνητα που πηγαίνουν στη βιομηχανική ζώνη.
Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου συνέχισε λέγοντας πως εάν υπήρχε ένα τρένο σταθερής τροχιάς από το Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Σίνδο, ίσως να μπορούσαμε σήμερα να πούμε ότι το μετρό θα εξυπηρετούσε και θα απελευθέρωνε μεγάλο φόρτο από την περιφερειακή οδό, στο στάδιο που βρίσκεται σήμερα η κατασκευή του flyover.
«Το flyover είναι αναγκαίο για την πόλη, πρέπει γρήγορα να τελειώσει. Σε αυτό που πρέπει να ασκήσουμε κριτική είναι το να δουλεύεται όλο το 24ωρο αυτός ο δρόμος, έστω και με μεγαλύτερο κόστος. Δεν ξέρω το κόστος ποιος πρέπει να το επιβαρυνθεί, αν πρέπει να το επιβαρυνθεί η χώρα ή ο ανάδοχος, αλλά σημασία έχει ότι πρέπει μία ημέρα νωρίτερα να έχει παραδοθεί ο flyover», τόνισε ο Λευτέρη Αλεξανδρίδης και συνέχισε λέγοντας:
«Το μετρό δεν είναι αυτό το οποίο θα βοηθούσε την περιφερειακή οδό να ξελαφρώσει από τα οχήματα. Αυτά τα οποία έπρεπε να γίνουν και έχουν συζητηθεί με τους δημάρχους, με την αστυνομία, με την τροχαία και με την Περιφέρεια είναι ότι πρέπει η Εγνατία οδός να μην έχει παρκαρισμένα, πρέπει η Εγνατία οδός να γίνει ένας δρόμος, σε κάποιες ώρες της ημέρας, με γρήγορη κυκλοφορία, ώστε να αντικαθιστά την περιφερειακή οδό και να παίρνει ένα 30% τουλάχιστον του φόρτου της.
Είναι η μόνη λύση, εάν θέλουμε αυτήν τη στιγμή να έχουμε μία πόλη, η οποία να μπορεί να λειτουργεί για την καθημερινότητά της και μην ξεχνάτε ότι αυτή η πόλη μετά το Μάιο θα έχει και τον φόρτο από τους τουρίστες. Δηλαδή δεν μπορούμε να “κάψουμε” την Χαλκιδική το καλοκαίρι και να μειώσουμε το ΑΕΠ, γιατί είναι συνδεδεμένη η Χαλκιδική με τη Θεσσαλονίκη. Το ΑΕΠ της Χαλκιδικής είναι ΑΕΠ της Θεσσαλονίκης».
Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου ολοκλήρωσε την αναφορά του στον FlyOver υπογραμμίζοντας τα εξής: «Είμαστε μια πόλη που δεν αξιοποιεί το θαλάσσιο μέτωπό της, από το οποίο θα έπρεπε να έχουμε τόσες πολλές συγκοινωνίες, οι οποίες να εξυπηρετούνε σήμερα την πόλη. Σε άλλες πόλεις, που έχουν το ίδιο παράκτιο μέτωπο με τη Θεσσαλονίκη, μετακινούνται με καραβάκια και με διάφορα πλωτά μέσα για να πηγαίνουν από τη μια περιοχή στην άλλη.
Θα μπορούσε με αυτόν τον τρόπο να γίνονται οι μετακινήσεις από τα σφαγεία στο λιμάνι, από το λιμάνι στο Λευκό Πύργο, στο Μέγαρο Μουσικής, στην Καλαμαριά, στην Περαία. Ένας άνθρωπος που θέλει να πάει από την Καλαμαριά στη βιομηχανική περιοχή, θα μπορούσε ίσως να έρθει με ένα πλοιάριο στην περιοχή των σφαγείων και από εκεί να συνεχίσει. Υπάρχουν τρόποι. Θα πρέπει να μάθουμε ότι μόνο με το αυτοκίνητό μας και μόνο από το δρόμο δεν είναι η λύση για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε. Τουλάχιστον γι’ αυτό το χρονικό διάστημα, ώστε να ολοκληρωθεί ο flyover».
Λευτέρης Αλεξανδρίδης: Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα επεκταθεί στα δυτικά