Αγαπητέ κ. Καμαρινέ
Διάβασα με πολύ έκπληξη το δεύτερο κείμενο σας, που μου απευθύνεστε επί προσωπικού κι αυτό γιατί όχι μόνο δεν βρέθηκε κανένα λαβράκι, αλλά κάνετε τέτοια άλματα συλλογισμών χωρίς καμία συνοχή για να καταλήξετε σε αυτά που θέλετε να γράψετε, που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που έγραψα στην προηγούμενη απάντηση μου και δεν συνάδουν με την πραγματικότητα.
Ας ξεκινήσουμε με την σειρά των γραφομένων σας.
Στην προηγούμενη απάντηση μου, δεν υπάρχει κανένα παραμύθι και προπάντων δεν είχα κανένα λόγο να προσέχω το τι θα γράψω, γιατί πολύ απλά έγραψα ότι ισχύει και δεν είμαι πολιτικάντης για να προσέχω τι θα γράψω και πως.
Το αν έχω αφιερώσει ή όχι πολλές ώρες από την ζωή μου για το ΘΕΠΑΝ (όπως για τα ΕΛΠΕ και για πόσα προβλήματα του δήμου), το ξέρει η οικογένεια μου και ποσώς με ενδιαφέρει αν το πιστεύετε ή όχι εσείς. Δεν αναφέρθηκε ποτέ από εμένα και νομίζω από κανέναν όσων έχουν ενδιαφερθεί για το ΘΕΠΑΝ (από δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους, πολίτες, εδώ και πολλές θητείες), πως βρέθηκαν έγγραφα με ημερομηνίες μεταγενέστερες από την εκλογή της διοίκησης Μανδαλιανού!
Το ότι εσείς ως δημοτικοί σύμβουλοι έχετε την ευχέρεια να έχετε πιο εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες και να βρίσκετε περισσότερα έγγραφα (ή να τα μοιράζεστε μεταξύ σας από όλους τους συνδυασμούς) σε αντίθεση με τους απλούς πολίτες, σαν κι εμένα, είναι προφανές και ίσως δεν χρειαζόταν να το γράψω καθόλου, γιατί το καταλαβαίνει και ο πιο αδιάφορος ή αδαής για τα δημοτικά ζητήματα. Δεν είχα την πρόσβαση στα αρχεία του δήμου και πόσο μάλλον στον προηγούμενο δήμο του Ελευθερίου Κορδελιού, για να μπορώ να έχω στην κατοχή μου το έγγραφο του 2009 που αναφέρεστε αυθαίρετα ότι το γνώριζα και το «έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια», αν αναλογιστεί κανείς πως πριν 3 χρόνια ήρθα ως νέος κάτοικος στον δήμο!
Στην συνέχεια παραθέτετε έναν συλλογισμό που πραγματικά το σύστημα
«Ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι» φαντάζει επιστημονική διατριβή!
Τι γράφετε; Ο Καϊτετζίδης είναι ήρωας του ΘΕΠΑΝ, εσείς είστε ήρωες του ΘΕΠΑΝ, άρα υπάρχει αλληλένδετη σχέση! Πρώτον, ένας πολίτης δεν μπορεί να είναι ήρωας αν ενδιαφέρεται για ένα πρόβλημα του δήμου του. Αυτός έπρεπε να είναι ο ρόλος όλων των πολιτών. Δεύτερον, με την λογική σας και οι δημοτικοί σύμβουλοι όλων των συνδυασμών που ενδιαφέρθηκαν για το ΘΕΠΑΝ είναι ήρωες, άρα έχουν αλληλένδετη σχέση με τον Καϊτετζίδη! Ή μπορεί να ισχύει, πως επειδή έψαχναν δημοτικοί σύμβουλοι όλων των συνδυασμών, άρα ερευνούσαν μαζί με τον Καϊτετζίδη; Προφανώς δεν ισχύει τίποτα από αυτά, για κανέναν πως έχει/έχω αλληλένδετη σχέση!
Όσο για την αναφορά μου, πως έγινε έρευνα ΚΑΙ σε οθωμανικά κτηματολογικά αρχεία της περιοχής, για να πλήξουμε τα έγγραφα της Εκκλησίας ως «χαλκευμένα» προφανώς έγινε και δεν σημαίνει με το «φτωχό μυαλό» κανενός, πως ερευνήθηκαν ΜΟΝΟ τα οθωμανικά αρχεία. Η συνάντηση με τον δικηγόρο του δήμου, κ. Πλιάτσικα και την αναφορά στοιχείων από αυτά τα αρχεία, μπορεί να επιβεβαιωθεί από αρκετά άτομα, οπότε οι ειρωνείες για την πλατεία Ναυαρίνου, αν δεν γνωρίζετε κάτι, είναι τουλάχιστον ατυχέστατες!
Αμέσως μετά ακολουθεί πάλι ένα αντιφατικό αυθαίρετο συμπέρασμα, που μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως τα «σκαρφίζεστε». Ενώ γράφετε την αναφορά μου, πως η Μαύρη Βίβλος δεν γράφτηκε για κομματικούς ή προεκλογικούς λόγους, κάνετε ένα άλμα χωρίς καμία συνοχή και αναφέρετε πως πρέπει να ντρέπομαι γιατί παραδέχομαι ότι έγινε για να πλήξω την διοίκηση του Μανδαλιανού! Ακόμα και παιδί δημοτικού να διαβάσει αυτή την παράγραφο, θα «βραχυκυκλώσει» και θα ρωτήσει «πως προκύπτει αυτό»! Οπότε εννοείται δεν ντρέπομαι, γιατί ποτέ δεν παραδέχθηκα, ούτε έγραψα αυτά που αναφέρετε!
Δεν έχω κανέναν «νταλκά» για το ποιος θα είναι δήμαρχος και το μόνο που δεν με ενδιαφέρει είναι αν ο δήμαρχος λέγεται Μανδαλιανός, Αλεξανδρίδης, Φούφουτος ή όπως αλλιώς μπορεί να τον λένε! Εμένα με ενδιαφέρει τα παιδιά μας να έχουν σχολεία, να έχουμε όλοι πρωτοβάθμια αξιοπρεπή περίθαλψη, περιβάλλον χωρίς ρύπανση και δυσοσμία, πάρκα, χώρους πάρκινγκ, αξιοπρεπή μέσα μεταφοράς, κοινωνικές υπηρεσίες, αντιπλημμυρικά έργα, αντισεισμική θωράκιση των σχολείων, χώρους πολιτισμού και αθλητισμού, χώρους πρασίνου, αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας και να μην χάνεται αυτή. Για τον τελευταίο λόγο, ασχολήθηκα με το ΘΕΠΑΝ, όπως και με την ανταλλαγή των δημοτικών ακινήτων με τα ανοίκιαστα μαγαζιά ιδιώτη, που θεωρώ πως πρέπει και αυτό το θέμα να ανοίξει πάλι!
Οι καταλυτικές ημερομηνίες για να μην χαθεί το ΘΕΠΑΝ ήταν συγκεκριμένες, πριν δοθεί παράταση από το Κράτος. Η πίεση όλων, από τους δημοτικούς συμβούλους που ασχολήθηκαν, μέχρι τον τελευταίο πολίτη που ενδιαφέρθηκε, βοήθησε να πάει το θέμα και στην Βουλή δύο φορές και στο τέλος να πάρει την υπόθεση το Νομικό Τμήμα του Κράτους. Προσωπικά έμαθα το θέμα ως νέος κάτοικος όπως προανέφερα, τον Ιούνιο του 2022 και 31 Δεκεμβρίου 2022 έληγε η προθεσμία του Κτηματολογίου. Οπότε και η αναφορά πως η έρευνα μου ήταν περιορισμένη χρονικά γιατί σε πρώτο βαθμό έπρεπε να σωθεί η δημοτική περιουσία και με δεδομένο πως δεν είχα πρόσβαση στα αρχεία του δήμου (πόσο μάλλον του παλιού) όπως προανέφερα, αποδεικνύει αυτά που έχω αναφέρει και στην προηγούμενη απάντηση μου πως δεν μπορούσα να γνωρίζω την υπόθεση από την αρχή. Όσο περνάει ο καιρός και αφού έχει πάει στα δικαστήρια το θέμα, προφανώς όλοι όσοι θέλουμε να το ερευνήσουμε κι άλλο το θέμα (δημοτικοί σύμβουλοι και πολίτες) θα βρούμε κι άλλα έγγραφα.
Άλλο ένα συμπέρασμα χωρίς καμία συνοχή είναι πως δημιουργήθηκε η Μαύρη Βίβλος, για να φορτωθεί όλη η ευθύνη του ΘΕΠΑΝ στην διοίκηση Μανδαλιανού! Προσωπικά έχω αναφέρει σε κείμενα μου πως προφανώς υπάρχουν ευθύνες και των προηγούμενων διοικήσεων. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι έγινε το πρόβλημα πριν 4 χρόνια που εκλέχτηκε η διοίκηση Μανδαλιανού, όταν το έγγραφο που επικαλείται η Εκκλησία ως προς τον ισχυρισμό της πως της ανήκει το αγροτεμάχιο είναι δεκαετίες πίσω! Και για ημερίδα θα αναφέρω πάλι, ότι το έχω γράψει ως πρόταση μου, μήνες πριν την έκδοση της Μαύρης Βίβλου, οπότε δεν είναι εκ των υστέρων κι εφόσον έχουν «φορτωθεί» οι ευθύνες στην διοίκηση Μανδαλιανού, όπως αναφέρετε. Όσο για το αν «καταδικάστηκε» χωρίς ημερίδα, είχε γίνει ανοικτή πρόταση στον κ. Αμανατιάδη να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο και με πάνελ όσων θα ήθελαν να συμμετάσχουν από πρώην διοικήσεις και είχα προσφερθεί σε άρθρο μου, να είμαι συντονιστής για να διασφαλίσω την αντικειμενικότητα και την τάξη σε τέτοιο ενδεχόμενο.
Όσο για τα έγγραφα που τα έχουν όλα, οι συνεργάτες μου στην Αγκίδα. Τους συνεργάτες μου στην Αγκίδα, τους γνώρισα πριν κάποιους μήνες. Δεν έχω πάρει έγγραφα για το ΘΕΠΑΝ και αυτό πάλι δεν σημαίνει αυθαίρετα ότι μου έκρυψαν κάτι. Άλλο να έχει γίνει προφορική συζήτηση για τις προηγούμενες διοικήσεις (όπως και του Μανδαλιανού) και άλλο να έχω πάρει έγγραφα. Δεν ξέρω αν εσάς, σας τα δίνουν έτοιμα ή αν έχετε βρει μόνος σας έστω και μία φορά κάτι, αλλά κάποιοι μπορούν να βρίσκουν δεδομένα και χωρίς να πάρουν!
Τέλος έγινε και μία φοβερή «μονταζιέρα» από μέρους σας, σχετικά με το ότι ανέφερα στην προηγούμενη απάντηση μου, πως υπογράφω με το ονοματεπώνυμο μου. Από μία ολόκληρη παράγραφο, κρατήσατε τις δύο τελευταίες λέξεις! Στην ολόκληρη παράγραφο που σας ήταν περιττή μάλλον, έγραψα πως στα τρία χρόνια που είμαι κάτοικος του δήμου, θεωρώ τον εαυτό μου ενεργό πολίτη που ασχολείται με πολλά θέματα (αναφέροντας αρκετά από αυτά) και βρίσκομαι σε διάφορες δράσεις, εκπροσωπώντας τον εαυτό μου και για αυτό ότι γράφω ή κάνω έχει ονοματεπώνυμο.
Από που προκύπτει πάλι, ότι είναι αιχμή προς το πρόσωπό σας ή στην Αγκίδα, δεν μπορώ για ακόμα μία φορά να σας παρακολουθήσω. Κι όχι μόνο αυτό. Κάνετε και μονόπρακτο απαντώντας στον εαυτό σας, πως δεν έχετε πρόβλημα με το αν άνθρωποι της Αγκίδας γράφουν με ψευδώνυμα και εφόσον στο μυαλό σας το έχετε ως δεδομένο με ρωτάτε «αφού σας πειράζει και αισθανθήκατε την ανάγκη να μου το τονίσετε, γιατί γράφετε τόσον καιρό στο συγκεκριμένο Μέσο Ενημέρωσης»; Δηλαδή γράφω μία ολόκληρη παράγραφο, κρατάτε δύο λέξεις και μετά ο νους σας ταξιδεύει και φτιάχνει ιστορίες για αγρίους, αλλά δυστυχώς για εσάς, δεν έχει δράκους!
Αλλά θα σας απαντήσω και για αυτό το αφηρημένο σας. Τι με νοιάζει αν κάποιος θέλει να γράψει με ψευδώνυμο ή με το όνομα του. Ο κάθε ένας είναι υπεύθυνος όσων γράφει. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω πως ο Ελύτης, ο Βιζυηνός, ο Καραγάτσης, ο Σεφέρης κ.α. έγιναν διάσημοι με αυτά τα ψευδώνυμα, γιατί θα πρέπει να θεωρώ κάποιον που υπογράφει με ψευδώνυμο αρνητικά και να με πειράζει; Το θέμα τι γράφει, όχι πως υπογράφει, οπότε φρούδες οι ελπίδες πως θα πρέπει να με πειράζει και να πρέπει να απαντήσω γιατί γράφω στην «Αγκίδα» όντας ενοχλημένος!
Παρατρεχάμενος κανενός δεν ήμουν ποτέ και δεν θα γίνω στην τέταρτη δεκαετία της ζωής μου. Δεν ζούμε στον Μεσαίωνα, με την Ιερά Εξέταση για να δίνουμε συγχωροχάρτια, πόσο μάλλον για να πείσουμε ή όχι την «αυθεντία» που στην προκειμένη θεωρείται πως είστε εσείς και πως ο κόσμος γυρίζει γύρω από τον εαυτό σας! Ποσώς με ενδιαφέρει αν έχετε συγκινηθεί ή αν έχετε πεισθεί.
Και επειδή παραποιήσατε όλα τα γραφόμενα μου, με την χαοτική λογική σας, δεν πρόκειται να ξοδέψω άλλη φορά τον χρόνο μου για να απαντήσω σε αυθαιρεσίες και χαρακτηρισμούς. Ο καθένας κρίνεται. Δεν είμαι συνταξιούχος να έχω άπλετο ελεύθερο χρόνο και προτιμώ να τον αξιοποιήσω όπως θεωρώ καλύτερα και δημιουργικά για εμένα. Θέλετε οι πολιτικοί του δήμου να «πλακωθείτε», να «ξεκατινιαστείτε», να «τα βρείτε», να «βγάλετε τα άπλυτα σας» στην Αγκίδα, στα δημοτικά συμβούλια ή όπου αλλού θέλετε; Δεν σας ενοχλεί κανείς. Κάντε ότι θέλετε, έχετε και το δικό μου το ελεύθερο, ως πολίτη και δημότη.
Τσιότσος Αθανάσιος