Ο κ. Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου μας, αρχές Νοεμβρίου, ανέφερε πως το 24ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους μαθητές μας και το μόνο που απομένει, είναι η σύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, για να γίνει η παραλαβή του. Επίσης ανέφερε για πιέσεις που ασκεί ο Δήμος στη ΔΕΔΔΗΕ, για να μην καθυστερήσει η σύνδεση, αλλά δεν προχωράει η υλοποίηση του έργου και δεν μπορεί να παραδοθεί.
Τότε είχα θέσει διάφορα ερωτήματα, στο άρθρο με τίτλο «Όχι άλλα μαθήματα κάτω από κερκίδες!», σχετικά με την αναφορά αυτή, γιατί είναι πολύ σημαντικό θέμα η λειτουργία ενός επιπλέον σχολείου, στο Δήμο μας, που ταλαιπωρείται τόσο πολύ στις σχολικές υποδομές.
Μεταξύ άλλων, ένας από τους πολλούς προβληματισμούς που ανέφερα, είναι «Όντως απομένει, πλέον, μόνο η σύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος για να παραδοθεί το Σχολείο ή θα προκύψει και τίποτα καινούριο για να δικαιολογηθεί τυχόν νέα καθυστέρηση;» και κατέληγα το άρθρο «ελπίζουμε αυτή η σύνδεση, να μην τραβήξει μακριά. Δεν θέλουμε να σκεφτούμε, πως θα φτάσουμε στις διακοπές των Χριστουγέννων, για να «εκμεταλλευτεί» ο Δήμος και το κλείσιμο των σχολείων και πάμε για παράδοση από Ιανουάριο!».
Θα πρέπει να τονίσουμε, πως η τοποθέτηση χελώνας από τη ΔΕΔΔΗΕ, έκανε όχι μία ημέρα ή μία εβδομάδα, αλλά σχεδόν δύο μήνες, από την δήλωση του κ. Αντιδημάρχου!
Κι εδώ γεννιούνται πολλά ερωτηματικά
- Γιατί πέρασαν σχεδόν δύο μήνες από τη δήλωση του Αντιδημάρχου Παιδείας, για να γίνει η σύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ποιες οι πιέσεις και πως μπορούν να αποδειχθούν αυτές;
- Για να πέρασαν δύο μήνες για να γίνει η σύνδεση, υπήρξε κάποιος επιπλέον λόγος που δικαιολογούν αυτή την καθυστέρηση;
- Αν δεν υπήρξε κάποιος επιπλέον λόγος, είναι ευχαριστημένη η Δημοτική Αρχή για το αποτέλεσμα των πιέσεων ή δείχνει το αποτέλεσμα πως αν υπήρξαν πιέσεις, δεν τις υπολόγισαν οι υπόλοιποι στα σοβαρά;
- Πλέον αναφέρεται πως η 10η Ιανουαρίου είναι η καταλυτική ημερομηνία. Μπορεί η Δημοτική Αρχή να δεσμευτεί πως θα λειτουργήσει άμεσα το Σχολείο;
- Αν δεν λειτουργήσει άμεσα, τις επόμενες ημέρες δηλαδή, θα πρέπει να υποθέσουμε πως υπάρχει και κάτι άλλο;
Δεν θέλουμε να υποθέσουμε τίποτα, ούτε να καθυστερήσει άλλο η λειτουργία του Σχολείου. Πρέπει να τελειώσει όσο πιο γρήγορα μπορεί η ταλαιπωρία των μαθητών και των γονέων, όσο αφορά το θέμα αυτό.
Θα κλείσω με τρεις τοποθετήσεις, που θεωρώ πως προφανώς δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό.
- Οι κερκίδες δεν μπορούν να είναι σχολεία!
- Η σύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, δεν μπορεί να κάνει δύο μήνες, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παράδοση Σχολείου.
- Πρέπει ο κάθε ένας που λέει, γράφει ή τοποθετείται επίσημα, εκπροσωπώντας τη Δημοτική Αρχή, να είναι λακωνικός και το έργο να μιλάει αντί για αυτόν. Όχι να υπάρχουν αναφορές που «ξεχνούν» δεδομένα, με «ανακολουθίες» ή μεταθέτοντας τις ευθύνες σε άλλους (στη προκειμένη στη ΔΕΔΔΗΕ) χωρίς να μπαίνει ο παράγοντας «ολιγωρία» στο κάδρο.
Τσιότσος Αθανάσιος