Δευτέρα, 15 Αυγούστου, 2022
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΤο μόνο χαρτί που διαθέτει η Εκκλησία για το ΘΕΠΑΝ

Το μόνο χαρτί που διαθέτει η Εκκλησία για το ΘΕΠΑΝ

Αφού πέρασαν χρόνια με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να μην λένε ούτε μισή κουβέντα για το Θεματικό Ευρυζωνικό Πάρκο Νεολαίας, τώρα, που αποφάσισαν να πούνε, τα λένε με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να φαίνεται πως μπορεί ο χώρος να ανήκει στο δήμο, μπορεί όμως να ανήκει και στην Εκκλησία γιατί έγγραφα έχει μόνο η Εκκλησία.

Για να βοηθήσουμε τους καλούς δημοσιογράφους, αρθρογράφους, δοκιμιογράφους και όσους άλλους ασχοληθούν με το ΘΕΠΑΝ να βάλουν σειρά στο θέμα θα γράψουμε ξανά ορισμένα βασικά πράγματα ώστε να ξεδιαλυθεί στο μυαλό τους πως το ΘΕΠΑΝ δεν μπορεί να ανήκει σε κανέναν άλλον παρά μόνο στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου.

Αυτά που λέει αιρετός περί των νόμων βάσει των οποίων τα παλιά Κοιμητήρια ανήκουν στους δήμους δεν έχουν καμιά αξία. Είναι σκέτος αποπροσανατολισμός. Θα είχαν αξία εάν δεν υπήρχε τίτλος ιδιοκτησίας για το ακίνητο. Υπάρχει όμως τίτλος ιδιοκτησίας στη Διεύθυνση Γεωργίας και αυτός ξεκάθαρα μπορεί να ληφθεί μόνο από τον δήμο Κορδελιού Ευόσμου.

Αυτά που λέει αιρετός περί δηλώσεων του μακαριστού Μητροπολίτη Διονυσίου Α΄ με τις οποίες παραδεχόταν πως ο χώρος ανήκει στο δήμο, δεν έχουν καμιά αξία. Είναι σκέτος αποπροσανατολισμός. Θα είχαν αξία εάν δεν υπήρχε τίτλος ιδιοκτησίας, ο οποίος όπως γράψαμε παραπάνω υπάρχει. Δεν έχει λοιπόν καμία σημασία τι είχε πει ο μακαριστός Μητροπολίτης, είτε είπε πως ανήκει στο δήμο είτε είπε πως ανήκει στην Εκκλησία.

Το μόνο έγγραφο που κατέχει η Εκκλησία, από τα έγγραφα βάσει των οποίων προσπαθεί να αποδείξει ότι ο χώρος της ανήκει, είναι εκείνη η συμβολαιογραφική δήλωση η οποία αναφέρει πως ο χώρος ήταν του Ιερού Ναού ανέκαθεν διακονία Κυρίου. Δηλαδή η Εκκλησία δεν κατέθεσε κανέναν τίτλο ιδιοκτησίας για να περιέλθει σε αυτήν το ακίνητο αλλά ένα χαρτί το οποίο έλεγε ότι της ανήκει διακονία Κυρίου.

Τα υπόλοιπα χαρτιά που κατέχει η Εκκλησία, περί τακτοποίησης αυθαιρέτων και άλλα, είναι μεταγενέστερα και είναι προϊόν της πρακτικής του δήμου να μην παραλάβει τον τίτλο ιδιοκτησίας του ακινήτου και να μην τον καταθέσει στο Κτηματολόγιο. Μάλιστα η τότε διοίκηση του δήμου γνώριζε πως υπάρχει τίτλος ιδιοκτησίας, όπως αποδεικνύεται από αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευθερίου Κορδελιού και από απαντήσεις της Διεύθυνσης Γεωργίας. Παρ’ όλα αυτά ο δήμος δεν έκανε τις ενέργειες που έπρεπε για να πάρει τον τίτλο και να τον καταθέσει στο Κτηματολόγιο.

Εφόσον λοιπόν υπάρχει τίτλος ιδιοκτησίας, ο οποίος δεν παραλήφθηκε από τον δήμο ακόμη, το ακίνητο δεν μπορεί να ανήκει ούτε στην Εκκλησία ούτε σε κανέναν άλλον παρά μόνο στο Ελληνικό κράτος και μόνο ο δήμος μπορεί να τον παραλάβει από το κράτος. Όλα τα υπόλοιπα αποπροσανατολίζουν τον κόσμο. Υπάρχουν και ορισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι, που θέλουν να παίξουν ρόλο στις εξελίξεις, οι οποίοι δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν αν το ακίνητο ανήκει στο δήμο ή στην Εκκλησία και περιμένουν να σχηματίσουν άποψη από κάποια απόφαση δικαστηρίου. Μαύρο φίδι που έφαγε το δήμο με τέτοιους δημοτικούς συμβούλους.

Από τα παραπάνω μάλλον βοηθήθηκαν και οι δημοτικοί σύμβουλοι, που δεν κατάλαβαν ακόμη σε ποιον ανήκει το ακίνητο, και οι δημοσιογράφοι, που θα ασχοληθούν με το θέμα, ότι το ακίνητο ανήκει στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου.

Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν προς συζήτηση εάν ο δήμος είχε παραλάβει τον τίτλο ιδιοκτησίας του ακινήτου και τον είχε καταθέσει στο Κτηματολόγιο. Δύο είναι λοιπόν τα μοναδικά ερωτήματα που υπάρχουν: Γιατί ο δήμος δεν παρέλαβε τον τίτλο ιδιοκτησίας του ΘΕΠΑΝ και γιατί δεν τον κατέθεσε στο Κτηματολόγιο ώστε ο χώρος να κατοχυρωθεί στα περιουσιακά του στοιχεία; Γιατί ο δήμος άφησε να κατοχυρωθεί ο χώρος στην Εκκλησία χωρίς τίτλο ιδιοκτησίας αλλά με μία συμβολαιογραφική δήλωση ότι της ανήκει ο χώρος διακονία Κυρίου;

Βασίλης Κιμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ