Τελευταία

    Αμείλικτα ερωτήματα για το ΘΕΠΑΝ που ζητάνε απαντήσεις

    20-01-2021

    Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, κατά τη συνεδρίαση της 13ης Ιανουαρίου 2020, θέλοντας να καταλήξει στη διαπίστωση ότι το Θεματικό Ευρυζωνικό Πάρκο Νεολαίας Ελευθερίου Κορδελιού (ΘΕΠΑΝ) ανήκει στην Εκκλησία, είπε ότι το 2010 η διοίκηση Λαφαζανίδη ζήτησε από την Εκκλησία να παραχωρήσει το χώρο στον δήμο για τριάντα χρόνια και άρα με την πράξη αυτή αναγνώριζε έμμεσα ότι το ΘΕΠΑΝ ανήκει στην Εκκλησία!

    Το ερώτημα όμως που πρέπει να απαντήσει και ο κύριος Μανδαλιανός και η διοίκησή του είναι γιατί και πώς προέβη η διοίκηση Λαφαζανίδη στην παραπάνω ενέργεια, αντί να προσπαθήσει να κατοχυρώσει το χώρο για λογαριασμό του δήμου. Η διοίκηση Μανδαλιανού για ένα τόσο σοβαρό θέμα θα έπρεπε να έχει εξηγήσεις ή να ζητήσει εξηγήσεις. Προφανώς δεν ζήτησε καμία εξήγηση από τον κύριο Λαφαζανίδη, αφού και η ίδια δεν έδωσε και δεν θεώρησε σκόπιμο να δώσει καμία εξήγηση στο δημοτικό συμβούλιο.

    Το πρόβλημα δεν είναι ότι ο κύριος Μανδαλιανός δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει πώς χάθηκε το ΘΕΠΑΝ, αφού θεωρεί πως είναι χαμένη υπόθεση. Το πρόβλημα είναι πως ο κύριος Μανδαλιανός αρνήθηκε να συζητήσει μια πολύ καλή πρόταση που θα φέρει το ΘΕΠΑΝ στην κυριότητα του δήμου ακόμη κι αν η υπόθεση έχει χαθεί νομικά. Ο κύριος Μανδαλιανός αρνήθηκε να συζητήσει μια πρόταση η οποία αφορά τη δική του διοίκηση και όχι τη διοίκηση Λαφαζανίδη στην οποία εμμέσως φόρτωσε την απώλεια του ΘΕΠΑΝ.

    Το άλλο ερώτημα που πρέπει να απαντήσει ο κύριος Μανδαλιανός είναι γιατί δεν συζήτησε μια τόσο καλή πρόταση, την οποία πιθανότατα θα δεχτεί και η Εκκλησία. Γιατί ο κύριος Μανδαλιανός δεν ανέλαβε την υποχρέωση να μεταφέρει αυτήν την πρόταση στην Εκκλησία και κατόπιν των επαφών με την Εκκλησία να ανακοινώσει τη βούλησή της στο δημοτικό συμβούλιο; Γιατί ο κύριος Μανδαλιανός ψήφισε χωρίς η διοίκηση να έχει εισήγηση άρον άρον κόντρα στην εισήγηση των πολιτών που εισήγαγαν προς συζήτηση το θέμα του ΘΕΠΑΝ; Υπάρχουν απαντήσεις σ’ αυτά τα λογικά ερωτήματα;

    Βασίλης Κιμ.

    You must be logged in to post a comment Login