Τελευταία

    Ας κάνει ο δήμος μια φιέστα στην Κεραμέως και για τα κατορθώματά της στην τηλεκπαίδευση!

    09-11-2020

    Όταν άνοιγαν τα σχολεία τον Σεπτέμβρη η υπουργός Παιδείας επέλεξε τον δήμο Κορδελιού Ευόσμου, το δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της Βορείου Ελλάδος και τον δήμο με το μεγαλύτερο πρόβλημα σχολικής στέγης πανελληνίως, για να κάνει φιέστα προκειμένου να δείξει πόσο έτοιμη ήταν η πολιτεία για το άνοιγμα των σχολείων. Βέβαια οι υπηρεσιακοί παράγοντες επέλεξαν ένα σχολείο στολίδι για τη φιέστα κι όχι κάποιο σχολείο από τα πολλά του δήμου στα οποία τα παιδιά κάνουν μάθημα σε kibot, σε υπόγεια, σε διαδρόμους, σε τουαλέτες. Στη φιέστα εκείνη συμμετείχε και η δημοτική αρχή του δήμου Κορδελιού Ευόσμου, αφού πρώτα την είχε κρατήσει εφτασφράγιστο μυστικό για να μην υπάρξουν διαμαρτυρίες από την σχολική κοινότητα.

    Σήμερα ξεκίνησε η τηλεκπαίδευση για τη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δήλωσε «καθ’ όλα έτοιμη» για να προχωρήσει χωρίς προβλήματα η τηλεκπαίδευση των μαθητών. Όμως με το καλημέρα το σύστημα παρουσιάζει προβλήματα καθώς υπάρχουν αναφορές για μαθητές που είτε δεν μπορούν να μπουν στην εφαρμογή, είτε αντιμετωπίζουν χαμηλές ταχύτητες. Πώς θα λύσουν το πρόβλημα; Κάνουν συστάσεις στους πολίτες για αποφυγή των διαδικτυακών εφαρμογών ψυχαγωγίας, των social media και των βιντεοκλήσεων κατά τις ώρες αιχμής προκειμένου το δίκτυο να αντέξει τις ανάγκες για την τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση κατά τη διάρκεια του lockdown!

    Μετά το νέο κατόρθωμα της Κεραμέως καλά είναι ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου να της διοργανώσει μία φιέστα, αφού την προηγούμενη δεν τη διοργάνωσε ο ίδιος αλλά απλά συμμετείχε, προκειμένου να τη βραβεύσει γιατί το υπουργείο της ήταν «καθ’ όλα έτοιμο» και για την τηλεκπαίδευση. Με την ευκαιρία αυτή καλά είναι να την βραβεύσει και για την προίκα που χορήγησε στους μαθητές αφού από κάθε μάσκα που τους έδωσε μπορούν εύκολα να ραφτούν σεντόνια, τραπεζομάντιλα και κουρτίνες!!

    Χαρίλαος Ταπαρίδης

    You must be logged in to post a comment Login