Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΤα "άλλα λόγια" και η καμία προσβολή

Τα “άλλα λόγια” και η καμία προσβολή

Με έκπληξη ενημερώθηκα πως ο κ. Σταυρίδης (Αντιδήμαρχος Παιδείας), απάντησε στο άρθρο μου “Όταν η ηθική πάει περίπατο σε αδιάφορη ανάρτηση για τους δημότες”, στο οποίο έκρινα μία – κατά την γνώμη μου – ατυχέστατη ανάρτηση του.

Συγκεκριμένα δημοσίευσε, σε μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας, ερωτήματα που αφορούσαν σε υποψήφιο δήμαρχο του δήμου ως προς την εισαγωγή του στο Πανεπιστήμιο. Τα ερωτήματα που έθεσε,  για τη δική μου αισθητική ήταν επίθεση επί προσωπικού και δεν το θεωρώ ηθικό. Πόσο μάλλον από έναν δάσκαλο.

Επειδή όμως πρέπει να μπουν όλα στη σωστή τους βάση κι επειδή δεν ήθελα να αναπαράγω το κείμενο του, αλλά το σχολίασα, μάλλον το θεώρησε ως αδυναμία του άρθρου για να απαντήσει όπως θέλει.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Η ανάρτηση του κ. Αντιδημάρχου Παιδείας, που απ’ ό,τι φαίνεται, την θεωρεί φυσιολογική, χωρίς υποτίμηση και ηθικά επιβραβεύσιμη, ήταν η εξής:

«Πως περάσατε, δώσατε πανελλήνιες εξετάσεις; Σε ποιο έτος είστε;

Πόσα μαθήματα δώσατε μέχρι σήμερα και έχετε περάσει;

Περιμένω τις απαντήσεις σας.

Κάνουμε τα ερωτήματα αυτά γιατί λόγω εκλογών κάποιοι θα γίνουν και αστροναύτες για να εκλεγούν δήμαρχοι».

Έγραψα ότι ήταν αυτή η ανάρτηση, γιατί, προφανώς αντιλαμβανόμενος και ο ίδιος το ατόπημα και το ατυχές του κειμένου, τη διέγραψε ο ίδιος.

Με αυτά τα δεδομένα έγραψα ένα άρθρο, κρίνοντας την ανάρτηση και μόνο αυτή, θέτοντας μεταξύ του σχολιασμού και 13 ερωτήματα ως προς την σκοπιμότητα της ανάρτησης, αν θα έπρεπε να ενδιαφέρει με κάποιον τρόπο τους δημότες, αν είναι πολιτικός ο λόγος του, αν ήταν κατά τη γνώμη του ηθική ανάρτηση, αν επιτρέπονται επιθέσεις επί προσωπικού, αν υπάρχει πολιτικός πολιτισμός στην ανάρτηση του, για την προϋπόθεση του πολιτικού πολιτισμού που προέτρεψε τα μέλη του η τοπική οργάνωση του ΠΑΣΟΚ, για το λόγο της διαγραφής της ανάρτησης από τον ίδιο κτλ.

Η απάντηση του – στο ίδιο μέσο διαδικτυακής  επικοινωνίας που ανέβασε και την ανάρτηση του, για να προωθήσει τη σκέψη του στους φίλους του – στο άρθρο σχολιασμού και ερωτήσεων που δημοσιεύτηκε είναι η εξής:

“Συγχαρητήρια για την ανάρτησή σας!

Καθημερινά, τον καθένα, μας κρίνουν οι δημότες για το έργο και τις πράξεις και όχι για τα παχιά τα λόγια.

Τα έργα  μας σας ενοχλούν! Αυτό δεν ξανάγινε!

Δεν προσβάλω κανένα, όπως κάνουν μερικοί, απλά ερωτήματα υπέβαλα.

Εσείς γιατί ενοχλείστε και δεν ενοχλείστε και με αναρτήσεις άλλων.

Υπηρέτησα δάσκαλος από το 1984 μέχρι το 2016 σε σχολεία του δήμου.

Για την προσφορά  και την εργατικότητά μας, καλύτεροι κριτές είναι οι γονείς και οι μαθητές.

Από την ημέρα που εκλέχτηκα και ορίστηκα με απόφαση του Δημάρχου Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και Αντιδήμαρχος Παιδείας, εκπροσωπώ τον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου και καμία κομματική παράταξη”

οπότε και θα πρέπει να απαντήσω τα παρακάτω, με επιπλέον προβληματισμούς:

Προφανώς τον καθένα τον κρίνουν οι δημότες για το έργο του και τις πράξεις του.

Στην προκειμένη περίπτωση θεωρείτε πως έχετε δίκιο και δεν ήταν προσωπική επίθεση;

Δεν υπάρχει ίχνος υποτίμησης;

Ήταν ηθική η τοποθέτησή σας;

Ήταν εύστοχη η ανάρτηση σας;

Είναι τόσο σημαντικά τα ερωτήματα σας, που πρέπει να γίνει έρευνα για να απαντηθούν;

Οι απαντήσεις έχουν να δώσουν κάτι στο δημόσιο διάλογο ή στην προεκλογική διαδικασία;

Στην ερώτηση πώς πέρασε στο Πανεπιστήμιο και αν έδωσε πανελλήνιες εξετάσεις, υπονοείτε κάτι;

Γνωρίζετε κάτι το οποίο είναι εναντίον της νόμιμης διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων;

Είστε σε θέση να ανακοινώσετε και να κάνετε καταγγελία ότι δεν πέρασε μέσω των πανελληνίων εξετάσεων;

Με τα “παχιά λόγια” που αναφέρετε, σε ποιους αναφέρεστε; Ποιοι τα λένε;

Τα έργα όταν προχωρούν γιατί να ενοχλούν κάποιον; Όταν δεν προχωρούν, όπως στην περίπτωση του 24ου δημοτικού σχολείου, τον ενοχλούν.

Το αν ήταν προσβλητικά αυτά που γράψατε, θα αφήσω τους αναγνώστες να βγάλουν το συμπέρασμα, αφού εμείς βρισκόμαστε σε διάλογο κι έχουμε διαφορετική οπτική.

Μπορείτε να μας πείτε ποιοι είναι αυτοί, οι μερικοί που προσβάλλουν; Αν έχετε εντοπίσει τέτοιους, καλό είναι να τους ονοματίσετε, για να μην υπάρχουν υπόνοιες. Ξεκάθαρα πράγματα.

Όσο αφορά την αρθρογραφία μου, αν την διαβάσετε, θα δείτε πως αρθρογραφώ για διάφορα θέματα και εννοείται οτιδήποτε θεωρώ πως χρίζει σχολιασμού, ανεξάρτητα από το ποιο είναι το πρόσωπο που θα σχολιάσω, το κάνω με την ίδια οπτική, χωρίς διακρίσεις ή μεροληψίες.

Στο άρθρο μου δεν έκρινα ποτέ τον ρόλο του δασκάλου. Προφανώς δεν μπορώ να γνωρίζω το δάσκαλο κ. Σταυρίδη, γιατί δεν σας είχα ποτέ και γι’ αυτό δεν θα μπορούσα να θίξω την ιδιότητα σας αυτή. Μόνο οι μαθητές σας ξέρουν.

Για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, θα ήθελα να σας αναφέρω πως ο οποιοσδήποτε θα έγραφε το ίδιο κείμενο της ανάρτησης σας ή κάτι παρόμοιο εναντίον σας, ακριβώς τα ίδια θα έγραφα προς το πρόσωπο που θα έγραφε αυτή την ανάρτηση.

Τσιότσος Αθανάσιος

- Advertisement -
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ