Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κορδελιού Ευόσμου της 27ης Ιουλίου 2022, ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών Κορδελιού Ευόσμου και δάσκαλος στο επάγγελμα, Χρήστος Ταξίδης, αναφέρθηκε στην εμμονή της διοίκησής τους να συστεγάσει το 24ο και το 19ο Δημοτικά Σχολεία Ευόσμου λέγοντας τα εξής:
«Δούλεψα δύο θητείες σε συστεγαζόμενο· το ξέρετε πολύ καλά, όπως δουλέψατε κι εσείς κύριε Ζυγά. Πάθατε κάτι; Πάθατε κάτι απ’ τη συστέγαση; Κανένας δεν έπαθε κάτι απ’ τη συστέγαση».
Ο κύριος Ταξίδης πήρε την παρακάτω αποστομωτική και πάνω απ’ όλα παιδαγωγική απάντηση από τον κύριο Ζυγά:
«Τα παιδιά είναι οι αποδέκτες της εκπαίδευσης. Αυτά πάθανε κάτι, που δεν είχανε τις απαιτούμενες συνθήκες εκπαίδευσης. Και γι’ αυτά δουλεύουμε όλοι».
Όταν μιλάμε για σχολεία, η κουβέντα γίνεται πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα για τα παιδιά. Ευτυχώς το ήξερε και το είπε αμέσως ο κύριος Ζυγάς. Όταν καταργούνται αίθουσες καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών, όταν καταργούνται αίθουσες με εργαστήρια, τα παιδιά είναι αυτά που χάνουν. Ευτυχώς κι αυτό το ήξερε και το είπε ο Νίκος Ζυγάς.
Παρακάτω ο κύριος Ταξίδης είπε πως εάν το κάθε σχολείο έχει αυτόνομο κτήριο και δεν έχουμε συστεγαζόμενα, τότε ο δήμος χρειάζεται 25 κτήρια για τα Δημοτικά Σχολεία που δεν τα έχει!
Θαυμάστε φοβερό επιχείρημα δασκάλου! Αφού ο δήμος δεν φρόντισε να έχει 25 κτήρια για το κάθε Δημοτικό Σχολείο ξεχωριστά, ο κύριος Ταξίδης και η διοίκησή του νομιμοποιούνται να καταργήσουν ένα κτήριο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να συστεγάσουν δύο σχολεία σε ένα άλλο κτήριο. Αυτό μας είπε ο κύριος Ταξίδης στο δια ταύτα. Αυτή είναι η Νέα Πνοή που έφερνε και ο κύριος Ταξίδης μαζί με τους υπόλοιπους «Νεοπνοήτες». Αυτό ήταν και το όραμά τους τελικά: Η κατάργηση σχολικών κτηρίων και η συστέγαση σχολείων.
Ο κύριος Ταξίδης ολοκλήρωσε την αναφορά του στη συστέγαση του 24ου και του 19ου Δημοτικών Σχολείων Ευόσμου λέγοντας πως από τη νομοθεσία δεν μπορεί να υπάρχουν τμήματα με 12 παιδιά.
Αλήθεια, υπάρχουν τμήματα 12 μαθητών στο 24ο και στο 19ο; Πόσα τέτοια τμήματα υπάρχουν; Δηλαδή το 24ο και το 19ο έχουν αθροιστικά καμιά 150αριά μαθητές; Μήπως οι προσθαφαιρέσεις της διοίκησης και στο ζήτημα των μαθητών είναι παρόμοιες με εκείνες τις προσθαφαιρέσεις της που έλεγαν πως τα δύο σχολεία θα συστεγαστούν χωρίς να χρειαστεί να καταργηθούν οι βοηθητικές αίθουσες; Γιατί στην αρχή αυτής της τραγικής ιστορίας τέτοια παραμύθια ακούγαμε από τη διοίκηση Μανδαλιανού.
Κιμ. Ο.