Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΝΕΑΠροβολή του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε εγχώριες και μεγάλες ευρωπαϊκές...

Προβολή του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε εγχώριες και μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προβολή του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε εγχώριες και μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Με την ευκαιρία της επανεκκίνησης του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο από το φετινό καλοκαίρι, αλλά και των αισιόδοξων μηνυμάτων από την επισκεψιμότητα και την αύξηση της δυναμικής της Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική αγορά, η Περιφέρεια επανασυστήνεται ως ένας ασφαλής προορισμός που μπορεί να προσφέρει μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη, ανταποκρινόμενη έτσι στην ανάγκη αναζήτησης νέων προορισμών που δημιούργησε η τρέχουσα συγκυρία.

Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από ποιοτικές τουριστικές αγορές, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ξεκίνησε δυναμικά τις στοχευμένες ενέργειες προβολής του προορισμού, εντός και εκτός συνόρων. Οι δράσεις ξεκίνησαν με παρουσία στην έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη στις 13 Νοεμβρίου 2021. Η ημερίδα ήταν αφιερωμένη στην παρουσίαση του νεοσύστατου Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τις δυνατότητες των κινηματογραφικών παραγωγών να λειτουργήσουν ως μοχλός ανάπτυξης για τις Περιφέρειες. Επόμενος σταθμός ήταν η Αθήνα στις 3 Δεκεμβρίου 2021, όπου παρουσιάστηκε θεματικά το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας σε εγχώριους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους. Αντίστοιχες εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στις 8 Δεκεμβρίου 2021 στην Κοπεγχάγη και στις 15 Δεκεμβρίου 2021 στη Μαδρίτη με τη συνεργασία των Ελληνικών Πρεσβειών των δύο χωρών, με συμμετέχοντες τουριστικούς πράκτορες, influencers και δημοσιογράφους.

‘’Ύστερα από τα αισιόδοξα μηνύματα που λάβαμε από τις φετινές αφίξεις και τα έσοδα τους τελευταίους μήνες της τουριστικής περιόδου στην Κεντρική Μακεδονία, στοχεύουμε δυναμικά για την επόμενη σεζόν που αναμένεται να ξεκινήσει νωρίτερα το επόμενο έτος, όχι μόνο στην επαναπροσέγγιση των επισκεπτών που ήδη μας γνωρίζουν, αλλά και στην προσέλκυση επισκεπτών από ποιοτικές αγορές. Είναι επισκέπτες που θέλουν να γνωρίσουν την Ελλάδα, αλλά κατευθύνονται κυρίως προς τα νησιά της χώρας μας. Σκοπός μας είναι να τους εκπαιδεύσουμε, να πάμε στον τόπο τους, να γνωριστούμε και να τους παρουσιάσουμε τις εμπειρίες που θα βρουν στις εναλλακτικές δραστηριότητες στον Όλυμπο, στις τιρκουάζ παραλίες της Χαλκιδικής, στα βήματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αρχαία Πέλλα, στην παρατήρηση σπάνιων πουλιών στην Κερκίνη, στα οινοποιία της Νάουσας και της Γουμένισσας. Παρουσιάζουμε την Κεντρική Μακεδονία θεματικά, με νέο υλικό προβολής, κάτω από νέο brand name και με ποικίλες δράσεις, όπως digital marketing, προβολή στα ΜΜΕ και δράσεις στο εξωτερικό. Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι τη νέα τουριστική περίοδο τα τουριστικά έσοδα και οι αφίξεις θα προσεγγίσουν τα επίπεδα του 2019, εάν οι συνθήκες της πανδημίας το επιτρέψουν’’, δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος.

- Advertisement -
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ