Εάν όλοι αυτοί οι αναβαθμισμένοι, που σχολιάζουν τα πάντα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μπορούν και να ψηφίσουν, θα εκλέξουν όχι δήμαρχο, αλλά πρωθυπουργό!
Ας μην αγχώνονται λοιπόν και ας μην πασχίζουν να πείσουν τον υπόλοιπο κόσμο. Εκλέγουν και πρωθυπουργό τόσοι που μαζεύτηκαν. Δεν χρειάζονται την ψήφο άλλων.
Εκτός κι αν δεν μπορούν να ψηφίσουν, γιατί είναι τόσο αληθινοί όσο οι σούπερ ήρωες των κόμιξ!!
Αναβαθμισμένος




