Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου, 2023
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΌταν η ηθική πάει περίπατο σε αδιάφορη ανάρτηση για τους δημότες

Όταν η ηθική πάει περίπατο σε αδιάφορη ανάρτηση για τους δημότες

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα του μελετητή Soares de Araujo Mesquita, για να χαρακτηριστεί κάποιος ιδανικός εκπαιδευτικός πρέπει (επιγραμματικά) να είναι επικοινωνιακός, να μοιράζεται τη βαθιά γνώση αλλά και τον ενθουσιασμό για το αντικείμενο του, να έχει ενσυναίσθηση και να χτίζει γερούς δεσμούς, να έχει την ικανότητα να προάγει τη συνεργασία, να είναι προσιτός και φιλικός, να προετοιμάζεται εγκαίρως και χαρακτηρίζεται από οργανωτικότητα, να διαπνέεται από εργασιακή ηθική αλλά και από ήθος, να βλέπει τις προοπτικές εξέλιξης όλων ανεξαιρέτως και να ξέρει να κάνει υπομονή.

Ποια από αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να διακρίνει κάποιος για τον κ. Σταυρίδη ως Αντιδήμαρχο Παιδείας, που έχει περάσει από δάσκαλος και πρέπει να διαχειρίζεται ό,τι αφορά τα της Παιδείας του δήμου; Δεν αρκεί να είναι κάποιος κομματικά ενταγμένος ή να έχει εκτελέσει χρέη δασκάλου για να μπορεί να ηγηθεί της αντιδημαρχίας Παιδείας και να θεωρηθεί ιδανικός για την θέση, χωρίς να πληροί στο ελάχιστο τις απαιτήσεις και τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται.

Ο χαρακτήρας, οι τρόποι συμπεριφοράς, οι αντιλήψεις, οι τοποθετήσεις, η υπομονή του να ακούσεις τον συνομιλητή ακόμα και αν διαφωνείς χωρίς να τον διακόψεις, η οργανωτικότητα ή μη, ο προγραμματισμός ή μη, η βαθιά γνώση του αντικειμένου ή μη, η ηθική και άλλα πόσα χαρακτηριστικά, φαίνονται στις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.

Δεν θα αναδημοσιεύσω την ανάρτηση του, που έκανε σε μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας, για υποψήφιο δήμαρχο. «Έπαιξε» πολύ, οπότε έχει διαβαστεί. Προσωπικά δεν το αναπαράγω άλλο, γιατί θεωρώ πως έπρεπε να ανέβει μία φορά, για την πληροφόρηση του κόσμου. Από εδώ και πέρα επιβάλλεται μόνο ο σχολιασμός, γιατί η ανάρτηση του, δεν προάγει τον πολιτικό πολιτισμό και δεν έχει να δώσει τίποτα στην προεκλογική διαδικασία και επιχειρηματολογία.

Θα ήθελα να θέσω στον κ. Αντιδήμαρχο κάποιες ερωτήσεις, για να καταλάβω το σκεπτικό του, γιατί δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα στην ανάρτηση του.

  • Κ. Σταυρίδη μπορείτε να μας αναφέρετε τον λόγο της ανάρτησης σας;
  • Σε τι αφορά τους δημότες αυτή η ανάρτηση;
  • Αυτή η ανάρτηση, αφού την προλογίζεται ως ερωτήματα του Αντιδήμαρχου Παιδείας, είναι μέρος του πολιτικού σας λόγου, ενόψει των εκλογών;
  • Θεωρείτε πως είναι ηθική τοποθέτηση αυτή που κάνατε;
  • Οι δημότες θα ψηφίσουν πτυχία ή προγράμματα παρατάξεων;
  • Επιτρέπονται οι επιθέσεις επί προσωπικού στους «ανταγωνιστές», που δεν αφορούν τα προγράμματα που επικοινωνούν στον κόσμο;
  • Η πολιτική προεκλογική επιχειρηματολογία σας εξαντλήθηκε στη θητεία σας και τώρα επιτίθεστε επί προσωπικού;
  • Η ανακοίνωση του τοπικού του ΠΑΣΟΚ, χαιρέτιζε τα μέλη του που θα κατέβουν στις διάφορες παρατάξεις, ευχόταν καλή επιτυχία σε όλους και καλούσε τα μέλη του να έχουν προτεραιότητα τον πολιτικό λόγο και τον πολιτικό πολιτισμό. Θεωρείτε κ. Σταυρίδη ότι εκπληρώνετε τις μοναδικές προτεραιότητες που τέθηκαν από το κομματικό σας όργανο;
  • Κύριοι/ες του τοπικού του ΠΑΣΟΚ, είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο που τοποθετήθηκε το μέλος σας, κόντρα στις οδηγίες της ανακοίνωσης; Θεωρείτε πως ήταν ηθική η εστίαση του μέλους σας, στην ανάρτηση του; Ότι προάγει τον πολιτικό πολιτισμό;
  • Αν θεωρείτε πως ήταν ηθική η ανάρτηση και σκεφτήκατε πως έχει να προσφέρει στον τόπο μας και γι’ αυτό προφανώς την κάνατε αυτή την ανάρτηση, γιατί την διαγράψατε μετά;
  • Σκεφτήκατε ότι τελικά δεν είναι ηθική, δεν προάγει τον πολιτικό πολιτισμό και δεν αφορά κανέναν δημότη και την διαγράψατε;
  • Ήταν προσωπική απόφαση να διαγράψετε την ανάρτηση σας ή σας υπέδειξε – συμβούλευσε κάποιος/οι, να προβείτε σε αυτή την πράξη, ως απλοί νοήμονες άνθρωποι;
  • Αν δεν μπορείτε να έχετε μια άποψη για κάποιο θέμα (όπως αυτό) και διαγράφετε τις θέσεις – σκέψεις σας, γιατί πρέπει να σας ψηφίσει ο κόσμος; Άλλο θα πράττετε 17:00, άλλο 17:15;

Χρήσιμο είναι να θυμίσουμε αυτό που έλεγε ο Ουίνστον Τσώρτσιλ (Βρετανός πρωθυπουργός)

”Το μυαλό ενός έξυπνου ανθρώπου είναι σαν μυδραλιοβόλο: Είναι ένα καλό όπλο, αλλά είναι άχρηστο χωρίς πυρομαχικά, δηλαδή γνώσεις και παιδεία». Και προφανώς δεν το αναφέρω για τα πτυχία, αλλά για το πώς χρησιμοποιεί κανείς το μυαλό του, με τα γραφόμενα του και τις πράξεις του, που δείχνει αν έχει παιδεία και γνωσιακό πολιτισμό. Πολλοί έχουν πτυχία και ο κόσμος τους κρίνει αποτυχημένους στο έργο που έχουν αναλάβει, όπως και πολλοί είναι χωρίς την πληθώρα των πτυχίων αλλά αγωνίζονται για το γενικό συμφέρον και αποδίδουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, με πράξεις κι όχι λόγια.

Επειδή η ανάρτηση του κ. Αντιδήμαρχου έκλεινε

«Κάνουμε τα ερωτήματα αυτά γιατί λόγω εκλογών κάποιοι θα γίνουν και αστροναύτες για να εκλεγούν δήμαρχοι»,

θα το αντιστρέψω σε νέο προβληματισμό

«Κάνουμε τα ερωτήματα αυτά γιατί λόγω εκλογών κάποιοι θα γίνουν και “καθηγητές” για να εκλεγούν αντιδήμαρχοι» με αφορμή την υιοθέτηση των αντιεκπαιδευτικών τοποθετήσεων του δημάρχου πως τα εργαστήρια φυσικής και χημείας δεν χρειάζονται σε δημοτικό σχολείο!

Υγ: Αν θέλατε να αντιγράψετε τον κ. Δήμαρχο που χρησιμοποιεί αυστηρό χαρακτήρα στα τελευταία γραφόμενα του εναντίον υποψηφίων δημάρχων, θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή, αναφέροντας πως αυτός κρίνει αυστηρά την πολιτική επιχειρηματολογία και τα προγράμματα των “αντιπάλων”.

Τσιότσος Αθανάσιος

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ