Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΆμεσες λύσεις αλλά και σχέδιο για το μέλλον του συγκοινωνιακού στον δήμο...

Άμεσες λύσεις αλλά και σχέδιο για το μέλλον του συγκοινωνιακού στον δήμο Κορδελιού Εύοσμου

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΤΑΣΟΥΛΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕΘ ( Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης).

ΑΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ – ΕΥΟΣΜΟΥ.

Συναντήθηκα με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ, τον Πρόεδρος Δ.Σ. κο  Ιωάννη Καλογερούδη ( Yannis Kalogeroudis ) Πολιτικός Μηχανικός ΑΠΘ, και τον Διευθύνων Σύμβουλο κο #Ιωάννη_Τόσκα, MS-MUP Συγκοινωνιολόγος, του φορέα που σχεδιάζει και εποπτεύει τις αστικές συγκοινωνίες και συνολικά το πλαίσιο των μετακινήσεων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Οι επικεφαλής του Οργανισμού με ενημέρωσαν για το έργο που έχουν επιτελέσει στην κατεύθυνση της βελτίωσης των αστικών συγκοινωνιών, που όμως απέχει από το να είναι ικανοποιητικό. Χρειάζεται περισσότερη δουλειά, όμως η προοπτική, βάσει όσων έγιναν με τη συγκεκριμένη διοίκηση, είναι ευοίωνη.

Μέλημά μου ως υποψήφιος δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου είναι η βελτίωση των δρομολογίων, της συχνότητας και της ποιότητας εξυπηρέτησης των γραμμών, που καλύπτουν τις ανάγκες μετακίνησης με μέσα μαζικής μεταφοράς στον δήμο μας. Μάλιστα ενόψει και της αυριανής σύσκεψης των αρμοδίων φορέων της πόλης, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κου Χρήστος Σταϊκούρας / Christos Staikouras  με κεντρικό θέμα την διαχείριση της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης στους δήμους του Πολεοδομικού Συγκροτήματος, λόγω της κατασκευής των έργων του Fly Over, συζητήθηκε η αναγκαιότητα μητροπολιτικού σχεδιασμού στην λήψη μέτρων.

Δεδομένου ότι η επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη θα αργήσει, παρότι είναι η επόμενη προτεραιότητα, μετά τη λειτουργία της βασικής γραμμή και της γραμμής της Καλαμαριάς, οι κάτοικοι της περιοχής μας θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς, το αστικό λεωφορείο.

Τα θέματα που έθεσα είναι:

Σχεδιασμός των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, με διαβούλευση με την τοπική κοινωνία και στη βάση της πληρότητας των γραμμών. Να ενισχυθούν τα δρομολόγια ειδικά στις κεντρικές περιοχές, για να περιοριστούν οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις και να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις του κυκλοφοριακού.

Πύκνωση των δρομολογίων και τήρηση των χρόνων διέλευσης.

Ενίσχυση του προσωπικού, που εργάζεται στις συγκεκριμένες γραμμές.

Μετακίνηση του τερματικού σταθμού του ΟΑΣΘ από την οδό Τρίτση σε οικόπεδο άνωθεν της περιφερειακής οδού, ώστε αφενός να αποσυμφορηθεί η οδός Τρίτση, που είναι εμπορική και πολυσύχναστη, αφετέρου να εξυπηρετηθούν επιτέλους και οι κάτοικοι της περιοχής άνωθεν περιφερειακής οδού, οι οποίοι είναι αποκλεισμένοι από τις αστικές συγκοινωνίες και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Η μετακίνηση του τερματικού θα δώσει υπεραξία στη συγκεκριμένη περιοχή, οι κάτοικοι θα πάψουν να αισθάνονται πολίτες δεύτερης κατηγορίας, θα αρθεί μια κοινωνική αδικία ετών, θα αποτελέσει κίνητρο για τη συνέχιση της ανάπτυξης της περιοχής και ο ΟΑΣΘ θα επιτελέσει τον κοινωνικό ρόλο του, που είναι να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας.

Καλύτερη καταγραφή των δεδομένων και σχεδιασμού στη μελλοντική γραμμή του μέτρο στη δυτική Θεσσαλονίκη. Στο σχέδιο να εξυπηρετούνται από σταθμούς του μετρό, τόσο ο Εύοσμος, όσο και το Ελευθέριο Κορδελιό.

Προγραμματισμός για το μελλοντικό έργο του City Train (προαστιακός σιδηρόδρομος δυτικής Θεσσαλονίκης), με βάση τις ανάγκες κυρίως των εργαζομένων σε Εύοσμο και Ελευθέριο Κορδελιό, καθώς πολλοί απασχολούνται στη ΒΙΠΕ και στις εταιρίες του Καλοχωρίου και η υλοποίηση του έργου σημαίνει πολλά γι’ αυτούς και συνεπώς για το ίδιο το μέσο και την επιτυχία του.

Ζήτησα να σχεδιαστεί το έργο με συχνότερες στάσεις στο μήκος διέλευσης εντός του Ελευθερίου Κορδελιού, και ειδικά στην περιοχή της Διαλογής και να συνδυαστεί με το μετρό, ώστε να προσφέρει ολοκληρωμένη λύση μετακίνησης των πολιτών με μέσα μαζικής μεταφοράς και μάλιστα σταθερής τροχιάς.

Ανάρτηση του Μιλτιάδη Τασούλη στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ