Το υπουργείο Παιδείας δεν πρόκειται να συμφωνήσει ώστε να μετεγκατασταθεί το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού στο κτήριο του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, γιατί πολύ απλά αυτό το κτήριο προοριζόταν για παιδικός σταθμός.
Το υπουργείο Παιδείας δεν πρόκειται να συμφωνήσει ώστε να μετεγκατασταθεί το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού κάτω από τις κερκίδες του ΔΑΚ, που σήμερα βρίσκεται το 24ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, γιατί πολύ απλά ο χώρος δεν είναι σχολικό κτήριο και έχει ένα σωρό προβλήματα και κινδύνους, όπως καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων του δήμου Κορδελιού Ευόσμου.
Το υπουργείο Παιδείας δεν πρόκειται να συμφωνήσει ώστε να μετεγκατασταθεί το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού στο νεοανεγερθέν κτήριο του 24ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, γιατί το κτήριο είναι χτισμένο με πρόγραμμα ΕΣΠΑ και δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Το υπουργείο Παιδείας δεν πρόκειται να συμφωνήσει ώστε να συστεγαστούν το 19ο και 24ο Δημοτικά Σχολεία Ευόσμου στο νεοανεγερθέν κτήριο του 24ου, γιατί το κτήριο κατασκευάστηκε με πρόγραμμα ΕΣΠΑ και δεν μπορούν να καταργηθούν οι αίθουσες των ειδικών μαθημάτων για να μετατραπούν σε αίθουσες διδασκαλίας.
Οι παραπάνω λόγοι είναι τεχνικοί. Υπάρχουν όμως και οι ουσιαστικοί για τους οποίους έχουν γραφτεί μέχρι τώρα χιλιάδες λέξεις. Όλα τα παραπάνω η διοίκηση Μανδαλιανού τα γνωρίζει. Γιατί όμως επιμένει σε πράγματα που ξέρει ότι δεν πρόκειται να γίνουν και ταλαιπωρεί τρία σχολεία;
Ο δήμαρχος, απαντάνε από τη διοίκηση, αυτό θέλει να γίνει και προσπαθεί ώστε να γίνει. Προσπαθεί δηλαδή να γίνει κάτι που δεν γίνεται και το οποίο επιπλέον είναι αντιεπιστημονικό και αντιεκπαιδευτικό. Ξεκάθαρη δηλαδή κοροϊδία επί μία τετραετία. Μέσα σ’ αυτήν την τετραετία ο κύριος δήμαρχος θα μπορούσε να είχε φροντίσει ώστε να έχει εγκαινιαστεί νέο κτήριο για το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού. Δεν το έκανε όμως. Αυτό που έκανε ήταν να προσπαθήσει να φέρει σε σύγκρουση τη σχολική κοινότητα με τις αντιπαιδαγωγικές του παρεμβάσεις.
Ξεκάθαρη κοροϊδία. Αυτή είναι η ουσία και αυτό πρέπει να καταλάβουν και όσοι μέχρι τώρα δεν το καταλάβαιναν.
Σ.