Επειδή υπάρχουν ορισμένοι που ρωτούν αυτούς που αγωνίζονται ενάντια στην έξωση του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου εάν έχουν δει τις συνθήκες στέγασης του Ειδικού Σχολείου και επειδή χρησιμοποιούν την ίδια ακριβώς φρασεολογία του δημάρχου μιλώντας για παιδιά του ίδιου Θεού ή άλλου Θεού και χωρίς να θέλουμε να ρίξουμε νερό στο μύλο του κοινωνικού αυτοματισμού, όπως ακριβώς θέλει ο δήμαρχος, θα γράψουμε μερικά πράγματα.
Είναι απορίας άξιο πώς κανένας από όσους θυμήθηκαν σήμερα τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου Κορδελιού, ακόμα και από αυτούς που βρίσκονται πολύ κοντά στο Ειδικό σχολείο και όφειλαν να το κάνουν, δεν είπαν ούτε μισή κουβέντα επί τέσσερα χρόνια που ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου δεν έκανε ούτε τη μελέτη για την ανέγερση του Ειδικού Σχολείου στο οικόπεδο που βρίσκεται άνωθεν της περιφερειακής οδού, ούτε αναζήτησε χρηματοδοτικά εργαλεία, διεκδικώντας και απαιτώντας την παρέμβαση του υπουργείου και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Είναι απορίας άξιο πώς κανένας από όσους θυμήθηκαν σήμερα τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου Κορδελιού, ακόμα και από αυτούς που βρίσκονται πολύ κοντά στο Ειδικό σχολείο και όφειλαν να το κάνουν, δεν είπαν ούτε μισή κουβέντα όταν ο δήμαρχος αποφάσισε, για να κάνει οικονομία στο κράτος, να μην μεταστεγαστεί το Ειδικό Σχολείο σε ένα πάρα πολύ ωραίο ιδιωτικό χώρο άνωθεν της περιφερειακής οδού.
Είναι απορίας άξιο πώς κανένας από όσους θυμήθηκαν σήμερα τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου Κορδελιού, ακόμα και από αυτούς που βρίσκονται πολύ κοντά στο Ειδικό σχολείο και όφειλαν να το κάνουν, δεν είπαν ούτε μισή κουβέντα στις εξουσίες, είτε στο δήμο είτε στην Περιφέρεια είτε στην κυβέρνηση, περί παιδιών άλλου Θεού, να λένε τώρα πολλές κουβέντες και να κουνούν το δάχτυλο στους γονείς, στους δασκάλους και στους μαθητές του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Κοντεύουν δύο χρόνια από τότε που ο δήμαρχος βρήκε πως η λύση για τη στέγαση του Ειδικού Σχολείου του Κορδελιού είναι η έξωση των μαθητών του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου και όσοι βρίσκονται γύρω από το Ειδικό Σχολείο Κορδελιού βολεύτηκαν σ’ αυτό. Τους είπε ότι θα λύσει το πρόβλημα στέγασης των παιδιών του Ειδικού Σχολείου, αδικώντας άλλα παιδιά άλλου ή άλλων σχολείων και το δέχτηκαν.
Στα δύο περίπου χρόνια που ο δήμαρχος βρήκε πως η λύση για τη στέγαση του Ειδικού Σχολείου του Κορδελιού είναι η έξωση του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, θα μπορούσαν να χτιστούν τρία Ειδικά Σχολεία άνωθεν της περιφερειακής οδού. Μέσα σ’ ένα οκτάμηνο παραδόθηκε σχολείο από τα θεμέλια στο Δαμάσι της Θεσσαλίας μετά το σεισμό. Δυστυχώς όμως όσοι βρίσκονται γύρω από το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού, αντί να συμπαραταχτούν με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα για να διεκδικήσουν ακριβώς αυτήν τη λύση, συμπαρατάσσονται με τον δήμαρχο και ζητούν την έξωση των μαθητών του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου. Ωραίο μάθημα στους μικρούς μαθητές. Ο θάνατός σου, η ζωή μου. Μετά φταίνε τα παιδιά για το μπούλινγκ και για επιθετικές συμπεριφορές, όταν τέτοια μαθήματα παίρνουν σαν μαθητές και μάλιστα στην πράξη.
Πιο άνθρωποι δεν γινόμαστε διεκδικώντας λύση στο πρόβλημά μας σε βάρος του διπλανού μας. Πιο άνθρωποι γινόμαστε όταν μαζί με τον διπλανό μας διεκδικούμε όσα αξίζουν και χρειάζονται στα παιδιά μας. Πιο άνθρωποι δεν γινόμαστε όταν υψώνουμε φωνή σ’ αυτόν που δεν μας φταίει, γιατί τον θεωρούμε του χεριού μας. Πιο άνθρωποι γινόμαστε όταν υψώνουμε φωνή σ’ αυτόν που μας φταίει κι ας μην είναι του χεριού μας. Φορτώνοντας τις ευθύνες του δημάρχου Κορδελιού Ευόσμου στη ράχη των γονιών του 19ου και 24ου Δημοτικών Σχολείων Ευόσμου και δείχνοντας εκείνους για αναλγησία, ενώ ανάλγητη είναι η διοίκηση του δήμου, πιο άνθρωποι δεν γινόμαστε.
Κ. Τσ.