Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΔεν φταίει ο διευθυντής του σχολείου για το περιστατικό βίας

Δεν φταίει ο διευθυντής του σχολείου για το περιστατικό βίας

Μετά το απαράδεκτο περιστατικό ξυλοδαρμού μαθήτριας από συμμαθήτριά της, υπάρχει σε εξέλιξη μια απαράδεκτη προσπάθεια στοχοποίησης του διευθυντή του σχολείου στο οποίο φοιτούν τα κορίτσια. Το κύριο και βασικό μερίδιο ευθύνης για το απαράδεκτο περιστατικό βίας δεν το έχει ο διευθυντής, όπως δεν είχε το κύριο και βασικό μερίδιο ευθύνης για τη σύγκρουση των τρένων ο σταθμάρχης.

Δεν φταίει ο διευθυντής του σχολείου για τις κατοικίες αδυνάμων που βγαίνουν σε πλειστηριασμό, για το κομμένο ηλεκτρικό ρεύμα σε κατοικίες, για το ότι οι οικογένειες δεν έχουν χρήματα ούτε για τα βασικά αγαθά, για τις εντάσεις που δημιουργούνται στις οικογένειες εξαιτίας όλων αυτών και οι οποίες εντάσεις μεταφέρονται στα παιδιά. Η βία των κοριτσιών σε βάρος συμμαθήτριάς τους, για την οποία κάποιοι προσπαθούν να στοχοποιήσουν ως υπεύθυνο τον διευθυντή, δεν είναι ξεκομμένη από τη βία της έξωσης οικογενειών από τη μοναδική κατοικία τους.

Δεν φταίει ο διευθυντής του σχολείου γιατί ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός προσφέρουν έργο σε 5 σχολεία 500 μαθητών και περιμένουμε από αυτούς τους ανθρώπους με αυτόν τον όγκο δουλειάς να προλάβουν τις παρεκκλίνουσες συμπεριφορές. Δεν φταίει ο διευθυντής του σχολείου γιατί το σχολείο πολλές φορές δεν έχει και μερικούς από τους καθηγητές των βασικών μαθημάτων κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς ή γιατί δεν έχει βιβλία. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί είναι παραπανήσιο κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά ο διευθυντής έπρεπε να κάνει τη δική τους δουλειά ώστε να αποτρέψει φαινόμενα βίας.

Η μεταφορά της ευθύνης στο διευθυντή αφήνει στο απυρόβλητο τους βασικούς υπαίτιους και του σχολικού εκφοβισμού. Βασικοί υπαίτιοι του σχολικού εκφοβισμού δεν είναι οι μαθητές που πέφτουν σε τέτοια παραπτώματα ή οι «κακές» οικογένειές τους. Βασικοί υπαίτιοι είναι αυτοί που ευθύνονται για την τραγική κατάσταση που βιώνουν οι λαϊκές οικογένειες τον 21ο αιώνα, για την τραγική κατάσταση και τις ελλείψεις στα σχολεία μας τον 21ο αιώνα, για την τραγική έλλειψη αθλητικών υποδομών και προσανατολισμού των μαθητών προς τον αθλητισμό.

Αντί να πάμε μπροστά, πάμε πίσω. Αλλά μάλλον είναι ουτοπικό να μιλάμε για ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς σε κάθε σχολείο, όταν ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός το έτος 2022 δήλωσε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου ότι τα εργαστήρια φυσικής και χημείας είναι περιττά για τα Δημοτικά Σχολεία γιατί οι μαθητές αυτών των ηλικιών δεν τα εκτιμάνε!

Όσοι λοιπόν φωνάζουν πως για το απαράδεκτο περιστατικό του ξυλοδαρμού μαθήτριας από συμμαθήτριά της ευθύνεται ο διευθυντής του σχολείου, ας φωνάξουν προκειμένου το κάθε σχολείο να έχει το δικό του ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, ας φωνάξουν προκειμένου το 2023 κανένα παιδί να μη βιώνει τη βία της φτώχειας και της κατωτερότητας έναντι συμμαθητών του, ας φωνάξουν προκειμένου επιτέλους να ολοκληρωθούν το στάδιο και το κολυμβητήριο του δήμου Κορδελιού Ευόσμου άνωθεν της περιφερειακής οδού, ας φωνάξουν προκειμένου να χτιστούν σχολεία ώστε να βγουν οι μαθητές του δήμου Κορδελιού Ευόσμου από τις 52 υπόγειες αίθουσες που κάνουν μάθημα σαν τυφλοπόντικες.

Σίγουρα δεν περιμένουμε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Κλεάνθης Μανδαλιανός, και ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Γιώργος Σταυρίδης να απαιτήσουν ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό αποκλειστικά για ένα σχολείο, αφού έχοντας άποψη δεν απαιτούν τίποτα από την πολιτεία για να της κάνουν οικονομία, αφού αντί να απαιτήσουν να ανεγερθεί τώρα κτήριο για να στεγάσει το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού, προσπαθούν να κάνουν έξωση από το σχολείο τους τούς μαθητές του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου για να στεγάσουν σ’ αυτό το Ειδικό Σχολείο.

Γ. Παπαδ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ