Με πρόσχημα το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού ας δημιουργήσουμε συνθήκες κρυφού σχολειού!

0
106
TEST

Οι απαράδεκτες συνθήκες στέγασης του Ειδικού Σχολείου του Κορδελιού δεν μπορεί να αποτελέσουν πρόσχημα για επιστροφή των σχολείων σε συνθήκες κρυφού σχολειού.

Οι απαράδεκτες συνθήκες στέγασης του Ειδικού Σχολείου του Κορδελιού πρέπει να δημιουργήσουν κύμα απαίτησης να μπει το χέρι βαθιά στην τσέπη προκειμένου να στεγαστεί σε κατάλληλο κτήριο.

Η απαίτηση από όλους θα πρέπει να είναι να δοθούν εδώ και τώρα τα κονδύλια ώστε να έχει το Ειδικό Σχολείο το κτήριο που χρειάζονται οι μαθητές του.

Δεν μπορεί να είναι απαίτηση έστω και ενός να υποβαθμιστούν άλλα σχολεία για να βρεθεί λύση του ποδαριού για το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού. Δεν είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο γιατί τότε με πρόσχημα το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού θα δημιουργήσουμε συνθήκες κρυφού σχολειού το έτος 2022 και θα μας φαίνεται πολύ φυσιολογικό αυτό.

Έπαθαν τίποτα οι δάσκαλοι και οι μαθητές του κρυφού σχολειού; Τίποτα απολύτως. Ίσα ίσα μας τροφοδότησαν και με ηρωικές ιστορίες. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να πει η διοίκηση Μανδαλιανού ακόμα και για την επιστροφή των σχολείων στην εποχή του κρυφού σχολειού.

Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Οι συνθήκες διδασκαλίας έχουν αντίκτυπο στην παιδαγωγική διαδικασία. Οι συνθήκες διδασκαλίας έχουν αντίκτυπο στη δεκτικότητα του μαθητή, στη συνείδηση του μαθητή.

Το πιο σημαντικό όμως από όλα είναι πως η λύση που προωθεί η διοίκηση Μανδαλιανού με τη συστέγαση είναι ένα κάκιστο μάθημα ζωής για τα παιδιά. Μαθαίνουν πως δεν χρειάζεται να διεκδικηθεί το αυτονόητο που είναι σύγχρονα εκπαιδευτήρια και για τους μαθητές του Ειδικού Σχολείου και για τους υπόλοιπους μαθητές.

Η «ορθολογική» λύση που προωθεί η διοίκηση Μανδαλιανού είναι ένα μάθημα στους μαθητές για το πώς αύριο ως ενήλικες θα πρέπει να συμβιβάζονται με μισή και λειψή ζωή, όπως συμβιβάστηκαν ως μαθητές με μισές και λειψές αίθουσες στο σχολείο του κυρίου Μανδαλιανού.

Το μάθημα που προσπαθεί να δώσει στους μαθητές η διοίκηση Μανδαλιανού, με τους τόσους εκπαιδευτικούς στη σύνθεσή της, είναι να μάθουν να αποδέχονται τα ημίμετρα ως προσωρινή λύση ξέροντας πως μόνο προσωρινή δεν θα είναι.

Το κύριο πρόβλημα στη συστέγαση του 24ου και του 19ου Δημοτικών Σχολείων Ευόσμου δεν είναι το ότι θα στοιβαχτούν οι μαθητές σαν σαρδέλες. Είναι ότι θα μάθουν πως είναι φυσιολογικό να ζούνε στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες, θα μάθουν πως είναι φυσιολογικό οι διάφορες διοικήσεις Μανδαλιανού με διάφορα προσχήματα να τους στοιβάζουν και να τους εξανδραποδίζουν πάντα όμως με ιερό σκοπό.

Η διοίκηση Μανδαλιανού προσπαθεί να διδάξει στους μαθητές πως στην αυριανή τους ζωή ως ενήλικες θα πρέπει να συμβιβάζονται με την ισότητα προς τα κάτω. Γιατί αυτό ακριβώς κάνει τώρα. Αντί να διεκδικήσει και να φτιάξει σύγχρονο κτήριο και για το Ειδικό Σχολείο του Κορδελιού, επαναλαμβάνει πως δεν είναι δυνατόν κάποιοι μαθητές να είναι στον αφρό και κάποιοι σε άθλιες συνθήκες.

Η αντιεκπαιδευτική και αντιεπιστημονική πρόταση της διοίκησης Μανδαλιανού δεν πρέπει να περάσει γιατί γυρίζει την εκπαίδευση πολλές δεκαετίες πίσω και δίνει στους μικρούς μαθητές ένα φοβερά κακό μάθημα ζωής.

Αρ. Μ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ