Προφανώς έχουν την ατυχία να είναι διοίκηση σε δήμο με ασυνείδητους κατοίκους…

0
8
TEST

Όταν ακούς τον αναπληρωτή δημάρχου Κορδελιού Ευόσμου να λέει, κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 13ης Οκτωβρίου, ότι η Λαμπράκη στη Σταυρούπολη, η Βουλγαροκτόνου στα Μετέωρα, η Μαυρομιχάλη στην Πολίχνη, η Μπινιώρη στη Νεάπολη, η Ούλοφ Πάλμε στη Νεάπολη, είναι το ίδιο μεγάλοι δρόμοι με την 25ης Μαρτίου στη Νέα Πολιτεία του Ευόσμου, έχουν πολύ περισσότερες διασταυρώσεις από αυτές που έχει η 25ης Μαρτίου και δουλεύουν με STOP κι όταν ακούς ότι τα ατυχήματα στην 25ης Μαρτίου είναι εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας, τι καταλαβαίνεις; Ότι οι οδηγοί στους άλλους δήμους είναι συνειδητοποιημένοι και οι οδηγοί στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου είναι ασυνείδητοι και τρέχουν στην 25ης Μαρτίου για να σκοτώσουν και να σκοτωθούν.

Τα σκέφτονται αυτά που λένε οι διοικούντες για την 25ης Μαρτίου; Την προηγούμενη φορά χρέωσε στην ταχύτητα ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών τα τροχαία ατυχήματα, τώρα τα χρέωσε ο αναπληρωτής δημάρχου; Χρειάζονται παρεμβάσεις στην οδό, είπε ο αναπληρωτής δημάρχου αλλά για όλα φταίει η ταχύτητα. Είπαμε ο κύριος Σωτηράκης να βγάλει τα κάστανα όλων των αντιδημαρχιών από τη φωτιά, αλλά ας το κάνει προσεκτικά και ας μην ξεχνάει ότι αυτοί οι ασυνείδητοι οδηγοί του δήμου, που τρέχουν σαν τρελοί στην 25ης Μαρτίου, ήταν αυτοί που τους ψήφισαν και τους έκαναν διοίκηση. Εκτός κι αν συνδυάζει τη συγκεκριμένη ψήφο ο αναπληρωτής δημάρχου με τα τροχαία ατυχήματα στην 25ης Μαρτίου και καταλήγει στο συμπέρασμα που διατύπωσε.

Αλλά για να μην παιδευόμαστε με το τι λέει ο κύριος Σωτηράκης, που κατηγόρησε για λαϊκισμό τους δημοτικούς συμβούλους που ρωτούν τι κάνει η διοίκηση για την 25ης Μαρτίου, ούτε με το τι λέμε εμείς, γιατί δεν μας λέει η διοίκηση τι έλεγε για τη συγκεκριμένη οδό ο έγκριτος συγκοινωνιολόγος που είχε ο δήμος ως ειδικό συνεργάτη. Έλεγε ο κύριος Κωνσταντινίδης ότι έφταιγε η ταχύτητα; Ας απαντήσει σ’ αυτό το ερώτημα η διοίκηση και ας απαντήσει κι ο κύριος Σωτηράκης και σε ένα επιπλέον. Η Λαμπράκη στη Σταυρούπολη, η Βουλγαροκτόνου στα Μετέωρα, η Μαυρομιχάλη στην Πολίχνη, η Μπινιώρη στη Νεάπολη, η Ούλοφ Πάλμε στην Νεάπολη διασταυρώνονται με κύριες, μεγάλες και με προτεραιότητα οδούς όπως η Μαιάνδρου, η Σμύρνης, η Ολυμπιάδος, η Εθνικής Αντιστάσεως και η Παπάγου; Διασταυρώνονται με τέτοιες οδούς, όπως η Μουσών που είναι μεγαλύτερη από την 25ης Μαρτίου και νομίζει κανείς ότι βρίσκεται σε λεωφόρο. Ή διασταυρώνονται με οδούς σαν τη Μακεδονομάχων και μικρότερες, οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα;

Αυτή η καραμέλα της ατομικής ευθύνης πρέπει να κοπεί, εάν η διοίκηση έχει σκοπό να κάνει έργο. Εάν βέβαια δεν έχει σκοπό να κάνει τίποτα, καλά κάνει και καλλιεργεί το παραμύθι με το τέρας της ατομικής ευθύνης, γιατί θα χρειαστεί με αυτό ως σημαία να κάνει προεκλογική εκστρατεία για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και στις εκλογές να κριθεί από τους ασυνείδητους δημότες οδηγούς που τρέχουν με υπερβολικές ταχύτητες στην 25ης Μαρτίου και στις κάθετες σ’ αυτήν οδούς για να σκοτώσουν και να σκοτωθούν.

Κιμ. Ο.

ΥΓ. Εάν οι πλαγιομετωπικές συγκρούσεις που γίνονται στην 25ης Μαρτίου και στις κάθετες σ’ αυτήν οδούς γίνονταν με μεγάλες ταχύτητες, θα είχαμε θρηνήσει νεκρούς. Απλή λογική είναι αυτό.

Το πρόβλημα της οδού 25ης Μαρτίου δεν είναι μόνο τα τροχαία ατυχήματα
Εάν για τα τρακαρίσματα στην 25ης Μαρτίου έφταιγε η οδηγική συμπεριφορά…