Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΟι προτεραιότητες της αντιδημαρχίας Διοικητικών Υπηρεσιών

Οι προτεραιότητες της αντιδημαρχίας Διοικητικών Υπηρεσιών

Συνέντευξη στην «Αγκίδα» παραχώρησε ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Κώστας Σωτηράκης, για τις προτεραιότητες της αντιδημαρχίας του αλλά και για γενικότερα ζητήματα που αφορούν το δήμο. Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη.

Αγκίδα: Το μεγαλύτερο κεφάλαιο του δήμου είναι οι εργαζόμενοι στον δήμο, οι οποίοι ανήκουν στην αντιδημαρχία σας. Ποιος είναι ο προγραμματισμός σας;

Σωτηράκης Κώστας: Το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τον δήμο είναι όπως είπατε οι εργαζόμενοι του δήμου. Έγινε ήδη μία πρώτη κατανομή του προσωπικού, βάσει ειδικότητας, γιατί βρήκαμε ανθρώπους αξιόλογους να βρίσκονται σε απραξία ενώ μπορούσαν να προσφέρουν, βρήκαμε πτυχιούχους να δουλεύουν ως ανειδίκευτοι. Αυτούς τους ανθρώπους τους αξιοποιήσαμε. Θα γίνει και δεύτερη κατανομή προκειμένου ο δήμος να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο όλο το υπαλληλικό του προσωπικό.

Θα προχωρήσουμε το συντομότερο δυνατόν στην υλοποίηση του νέου Οργανισμού ώστε να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες. Παλιότερα υπήρχε ένας Οργανισμός με παραπάνω από χίλιους υπαλλήλους, ενώ τώρα οι υπάλληλοι είναι σχεδόν οι μισοί και άρα θα πρέπει να μειωθούν οι διευθύνσεις ώστε να είναι πιο λειτουργικές, να μειωθούν επίσης οι προϊστάμενοι γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί προϊστάμενοι χωρίς υφιστάμενους. Έχουμε φαινόμενα διευθυντών με έναν υπάλληλο.

Θα λειτουργήσουμε το Γραφείο Εσωτερικού Ελέγχου αφού το σύνθημα του δημάρχου ήταν η διαφάνεια. Το Γραφείο αυτό καθιερώθηκε με τον Καλλικράτη αλλά στο δήμο μας δεν λειτούργησε. Η δική μας διοίκηση θα το επανδρώσει και θα το λειτουργήσει. Το Γραφείο Εσωτερικού Ελέγχου είναι ένα πολύ σημαντικό όργανο που προστατεύει και τους υπαλλήλους και τη διοίκηση, αλλά τόσα χρόνια δεν λειτουργούσε. Το Γραφείο αυτό θα ελέγχει την νομιμότητα των αποφάσεων των τμημάτων του δήμου, θα κάνει ακριβώς ότι κάνουν οι Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης. Πρέπει να σας πω ότι οι περισσότεροι δήμοι δεν έχουν ενεργοποιήσει το συγκεκριμένο Γραφείο αλλά εμείς θα το λειτουργήσουμε. Ο δήμος της Θεσσαλονίκης είναι από τους λίγους δήμους που έθεσαν σε εφαρμογή το Γραφείο Εσωτερικού Ελέγχου. Αυτό θα κάνουμε κι εμείς γιατί με τον τρόπο αυτό προστατεύονται και οι υπάλληλοι και οι αιρετοί. Σκέφτομαι ότι για να λειτουργήσει σωστά αυτό το Γραφείο θα πρέπει να απαρτίζεται από έναν πληροφορικάριο, έναν τεχνικό, έναν μηχανικό, έναν οικονομολόγο κι έναν νομικό.

Βρήκαμε επίσης χωρίς υπάλληλο τη «Διεύθυνση Αποτελεσματικότητας, Ποιότητας, Οργάνωσης, και Διαφάνειας» η οποία ελέγχει την απόδοση και τη λειτουργία του δήμου σε σχέση με τους πολίτες. Θα φροντίσουμε να δουλέψει και αυτή η Διεύθυνση.

Αγκίδα: Το Γραφείο Εσωτερικού Ελέγχου θα μας απαλλάξει από ελέγχους των διαφόρων ελεγκτικών μηχανισμών που ζήσαμε στο δήμο τα προηγούμενα χρόνια;

Σωτηράκης Κώστας: Πιστεύω ότι με την εύρυθμη λειτουργία του Γραφείου Εσωτερικού Ελέγχου δεν θα υπάρχει παρέμβαση εξωτερικών ελεγκτικών μηχανισμών στο δήμο μας.

Αγκίδα: Σε ποιες υπηρεσίες που ανήκουν στη δική σας αντιδημαρχία πρέπει να γίνει παρέμβαση;

Σωτηράκης Κώστας: Στη Δημοτική Αστυνομία. Βρήκαμε τη Δημοτική Αστυνομία με δύο αμάξια και δύο μηχανάκια και από αυτά λειτουργούσε μόνο το ένα μηχανάκι. Πώς ζητάμε από τη Δημοτική Αστυνομία να ασκεί έλεγχο όταν δεν έχει τα στοιχειώδη μέσα; Μετά από ένα μήνα με πολύ κόπο παρελήφθησαν από το συνεργείο τα αυτοκίνητα και το μηχανάκι, τα οποία ήταν ανενεργά από το καλοκαίρι, ώστε να μπορεί η Δημοτική Αστυνομία να κάνει τη δουλειά της γιατί μέχρι τώρα οι δημοτικοί Αστυνομικοί χρησιμοποιούσαν τα προσωπικά τους μέσα για να μετακινηθούν και να κάνουν δουλειές της υπηρεσίας.

Αγκίδα: Για ποια άλλα πράγματα είναι υπεύθυνη η αντιδημαρχία σας;

Σωτηράκης Κώστας: Για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα.

Αγκίδα: Επειδή αναφερθήκατε στα Ευρωπαϊκά προγράμματα και επειδή στο παρελθόν ως αντιδήμαρχος είχατε χειριστεί το συγκεκριμένο ζήτημα, μπορείτε να μας πείτε τι θα γίνει με την υπογειοποίηση των τριών γραμμών υψηλής τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος;

Σωτηράκης Κώστας: Ήμουν από τους πρωτεργάτες της διοίκησης Χατζηβρέττα για το ξήλωμα των πυλώνων πάνω από την περιφερειακή οδό. Είχαμε έρθει σε μια συμφωνία να φύγουν οι πυλώνες πάνω από την Μουσών. Γι’ αυτό τον λόγο δίναμε την άδεια στη ΔΕΗ να φύγει το καλώδιο από τον υποσταθμό της στη Μεγάλου Αλεξάνδρου και να πάει στον υποσταθμό της στο Καυτατζόγλειο. Όταν τελικά χάσαμε τις εκλογές το καλώδιο της ΔΕΗ πέρασε και οι γραμμές της δεν υπογειοποιήθηκαν. Δεν συνεχίστηκαν από την επόμενη διοίκηση του δήμου οι διαβουλεύσεις που είχε η διοίκηση Χατζηβρέττα με τη ΔΕΗ. Τότε είχα καταφέρει να εντάξει η ΔΕΗ στο πρόγραμμα και στον προϋπολογισμό της την υπογειοποίηση των πυλώνων της υψηλής τάσης.

Αγκίδα: Τότε είχε γίνει μία μελέτη για την υπογειοποίηση της μίας από τις τρεις γραμμές υψηλής τάσης το κόστος της οποίας ανερχόταν στα 5 εκατομμύρια ευρώ. Εάν υπογειοποιηθούν ταυτόχρονα οι τρεις γραμμές το κόστος θα είναι γύρω στα 10 εκατομμύρια ευρώ αφού οι δρόμοι θα ανοίξουν μια φορά και οι εργασίες και για τις τρεις γραμμές θα γίνουν ταυτόχρονα. Την προηγούμενη φορά που ήσασταν αντιδήμαρχος προσπαθήσατε να εξασφαλίσετε τα συγκεκριμένα κονδύλια από Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Θα προσπαθήσετε να το ξανακάνετε ώστε να απαλλαγεί ο δήμος από τους πυλώνες υψηλής τάσης;

Σωτηράκης Κώστας: Τότε διαχειριστήκαμε ως πακέτο και τους πυλώνες υψηλής τάσης αλλά και τα άλλα υπέργεια καλώδια που περνάνε στην περιοχή της Μουσών. Δηλαδή προσπαθήσαμε να τα υπογειοποιήσουμε όλα αυτά τα καλώδια. Τότε είχαμε συνεννοηθεί με τον υπουργό κύριο Μαγκριώτη τα μισά χρήματα για την υπογειοποίηση να τα δώσει ο δήμος και τα άλλα μισά χρήματα να τα δώσει το υπουργείο. Όταν φύγαμε εμείς από τη διοίκηση, η διαδικασία σταμάτησε. Η διοίκησή μας, η διοίκηση Μανδαλιανού και εγώ προσωπικά, θα επιδιώξουμε να εντάξουμε την υπογειοποίηση των υπέργειων γραμμών του ηλεκτρικού ρεύματος του πάρκου της Μουσών σε κάποιο πρόγραμμα ώστε να υπογειοποιηθούν και ώστε να διαμορφωθεί το πάρκο αφού είναι το μεγαλύτερο πάρκο που διαθέτει ο δήμος μας.

Στα σχέδια επίσης της διοίκησής μας είναι να διαμορφωθεί το πάρκο της Ολυμπιάδος δίπλα στην περιφερειακή οδό αφού συνδεθεί ο αγωγός των ομβρίων υδάτων άνωθεν της περιφερειακής με αυτόν που περνάει κάτω από το πάρκο της Ολυμπιάδος. Το έργο της σύνδεσης των αγωγών δεν είναι μεγάλο. Κοστίζει περίπου 200.000 ευρώ και πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα σε συνεργασία με την ΕΥΑΘ. Η ευκαιρία για να γίνει είναι τώρα γιατί δεν ξέρω εάν τελειώσουν τα έργα της περιφερειακής οδού εάν θα μπορούμε κατόπιν να κάνουμε αυτήν τη σύνδεση.

Αγκίδα: Όσον αφορά τα Ευρωπαϊκά προγράμματα;

Σωτηράκης Κώστας: Βρήκαμε κάποια Ευρωπαϊκά προγράμματα από την προηγούμενη διοίκηση που είτε δεν είχαν προχωρήσει, είτε είχαν αφεθεί στη μέση.

Αγκίδα: Τι θα γίνει με τις παιδικές χαρές;

Σωτηράκης Κώστας: Με τις παιδικές χαρές θα προχωρήσουμε. Υπάρχουν κάποιες μελέτες τις οποίες όμως δεν βρήκαμε στην Τεχνική Υπηρεσία. Έχουμε προχωρήσει με τους αύλιος χώρους παρ’ όλο που δεν μπορούμε να βρούμε τα περιγράμματα.

Αγκίδα: Υπήρχε περίπτωση να χάσουμε τις προθεσμίες. Τώρα δεν υπάρχει;

Σωτηράκης Κώστας: Όλα αυτά τα προγράμματα είναι με παράταση μέχρι τις 31 Δεκέμβρη για να μπορέσουμε να πάρουμε τα κονδύλια. Αυτό εκτός από τις παιδικές χαρές ισχύει και για τις στάσεις. Η διοίκηση Σούλα είχε βάλει στάσεις στη Μοναστηρίου και στην Καραολή Δημητρίου και μετά σταμάτησαν και δεν έκαναν τίποτα. Τώρα τρέχει η δική μας διοίκηση σαν τρελή για να προλάβει τις ημερομηνίες και να βάλει τουλάχιστον τριάντα στάσεις, που θα κοστίσουν γύρω στις 5.000 ευρώ η κάθε μία. Η Μοναστηρίου δεν έχει στάσεις. Ο κόσμος στέκεται όρθιος και εκτεθειμένος στα καιρικά φαινόμενα.

Επίσης η διοίκηση Σούλα δεν έκανε τίποτα για τα μηχανήματα έργου. Αυτές οι δράσεις θα γίνονταν είτε με Ευρωπαϊκά προγράμματα είτε από τον «Φιλόδημο» και έχουν σταματήσει. Ο «Φιλόδημος» είναι πρόγραμμα για διάφορα έργα στα σχολεία όπως ράμπες για εξυπηρέτηση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, εκπόνηση και υλοποίηση μέτρων πυροπροστασίας, πράσινες αυλές και άλλα τέτοιου είδους έργα. Για να μην είμαι άδικος η διοίκηση Σούλα ενέταξε το 8ο, το 5ο και το 20ο δημοτικό σχολείο στην Ολυμπιάδος για να γίνει η αυλή τους και ενέταξε ακόμα ένα δημοτικό σχολείο.

Όποια σχολική μονάδα ήθελε μπορούσε να κάνει πρόταση για την πρόσβαση στο σχολείο ατόμων με ειδικές ανάγκες με ασανσέρ και ράμπες και για δημιουργία χώρων υγιεινής επίσης για άτομα με ειδικές ανάγκες. Ποια σχολεία έκαναν αίτηση για να ενταχθούν δεν γνωρίζω. Αυτές οι αιτήσεις είχαν καταληκτική ημερομηνία πριν από μερικές ημέρες.

Αγκίδα: Έχουν προχωρήσει έργα ενταγμένα στον «Φιλόδημο»;

Σωτηράκης Κώστας: Έχουν γίνει κάποια, κάποια έμειναν μισά, κάποια δεν τα έχουν ακουμπήσει καθόλου, κάποια τρέχουν. Πέρα όμως από αυτά για μένα ένα πολύ σοβαρό ζήτημα είναι ότι ο δήμος μας δεν έχει Γραφείο Κίνησης. Η κάθε αντιδημαρχία έχει χρεωμένα δύο αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι ένας υπάλληλος μπορεί να κάνει μία κίνηση μεταξύ 8 και 9 η ώρα το πρωί και μετά μέχρι τη 1 το μεσημέρι να μην έχει τι να κάνει. Πρέπει να γίνει λοιπόν το Γραφείο Κίνησης και να υπάρχει πρόγραμμα ώστε και οι εργασίες του δήμου να διεκπεραιώνονται εγκαίρως και να μην κάθονται αυτοκίνητα και οδηγοί χωρίς να κάνουν τίποτα εξαιτίας της έλλειψης προγράμματος. Όλα τα αυτοκίνητα του δήμου θα είναι χρεωμένα στο Γραφείο Κίνησης και κανένα από αυτά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων για τον δήμαρχο, δεν θα κινείται μετά τις τρεις το μεσημέρι για τους αιρετούς. Μόνο οι αντιδήμαρχοι Καθαριότητας και Τεχνικών Έργων θα έχουν αυτοκίνητα και αυτοί μέχρι τις τρεις η ώρα το μεσημέρι. Με τη διοίκηση Μανδαλιανού δεν θα βλέπουμε αυτά που βλέπαμε με τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα να κάνουν βόλτα τα απογεύματα. Κανένα αυτοκίνητο δεν θα είναι χρεωμένο σε αντιδήμαρχο. Τα αυτοκίνητα του δήμου έχουν χρεωθεί στην αντιδημαρχία μου και θα κινούνται όπως πρέπει και τις ώρες που πρέπει.

Αγκίδα: Το Γραφείο Κίνησης είναι στον άμεσο σχεδιασμό σας;

Σωτηράκης Κώστας: Ναι. Θα λύσει και πολλά προβλήματα. Και εργατοώρες δεν θα χάνονται αλλά και θα υπάρχει σωστή λειτουργία.

Αγκίδα: Θα δημιουργηθεί δηλαδή το Γραφείο Κίνησης μέχρι το τέλος του έτους;

Σωτηράκης Κώστας: Όχι μέχρι το τέλος του έτους δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθεί γιατί ψάχνουμε χώρο πάνω από την περιφερειακή οδό. Έχουμε πάρα πολλά οχήματα τα οποία θα πρέπει να είναι όλα συγκεντρωμένα εκεί και στον χώρο που θα επιλέξουμε θα πρέπει να υπάρχει φύλακας. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός που μας έβαλε στη διαδικασία της δημιουργίας Γραφείου Κίνησης. Όταν χρειάστηκε να κινήσουμε τα αυτοκίνητα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς βρήκαμε ότι αυτοκίνητα ήταν ακινητοποιημένα γιατί έμειναν από μπαταρία. Όταν ρωτήσαμε πώς έμειναν από μπαταρία πήραμε την απάντηση ότι όλο το καλοκαίρι ήταν ακινητοποιημένα, δηλαδή οι οδηγοί των δύο αυτοκινήτων που ήταν χρεωμένα στην αντιδημαρχία Παιδείας έκαναν ωράριο εκπαιδευτικού! Καθότανε τρεις μήνες, Χριστούγεννα και Πάσχα! Τα αυτοκίνητα δεν έχουν καμιά δουλειά να είναι χρεωμένα στις αντιδημαρχίες γιατί γίνεται ακριβώς αυτό που σας περιέγραψα παραπάνω. Τα αυτοκίνητα της αντιδημαρχίας Παιδείας δεν είχαν αντικείμενο το καλοκαίρι.

Αγκίδα: Υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα για κάποια υπηρεσία της αντιδημαρίας σας;

Υπάρχουν για τη Δημοτική Αστυνομία. Τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι η Ανδρέα Παπανδρέου, η Αριστοτέλους, η Αντώνη Τρίτση, οι πλατείες Κορδελιού και Ευόσμου και ο πεζόδρομος. Όταν θα έχει τα μέσα η Δημοτική Αστυνομία θα ενεργήσει καλύτερα. Και σήμερα προσπαθούν να συμμαζέψουν την κατάσταση γιατί στους δρόμους που σας ανέφερα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα παρκαρίσματα και τις ράμπες. Δεν ξέρω τι καθεστώς επικρατούσε αλλά μου έκανε εντύπωση που η Δημοτική Αστυνομία με ρώτησε εάν μπορούν να γράφουν για παρανομίες! Τους ρώτησα αν υπήρχε κάποια εντολή να μη γράφουν και δεν μου απάντησαν. Η Δημοτική Αστυνομία θα κάνει όπως πρέπει τη δουλειά της και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι κάτοικοι. Σκεφτείτε ότι για την Ανδρέα Παπανδρέου μας έχει κάνει υπόμνημα και ο ΟΑΣΘ όσον αφορά τα παρκαρίσματα. Έχουν γίνει επιχειρήσεις στην Παπανδρέου 2-3 ημέρες από την ομάδα «ΔΙΑΣ» αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται.

Αγκίδα: Θέσατε ως διοίκηση προτεραιότητες;

Προτεραιότητες μας είναι οι πλατείες Ευόσμου και Κορδελιού και ο πεζόδρομος Ευόσμου. Θέλουμε να προχωρήσει η αναμόρφωσή τους. Καλέσαμε τον κύριο Νικηφορίδη που αναμόρφωσε την παραλία και του Παύλου Μελά και είδε κάποια πράγματα. Θα μας πει την πρότασή του. Προσπαθούμε να προλάβουμε τις ημερομηνίες γιατί δίνεται κονδύλι εκατό χιλιάδων ευρώ μέχρι 31/12 για μελέτη, νομίζω από το πράσινο ταμείο. Είναι ευκαιρία γιατί τόσα χρήματα δεν δόθηκαν ποτέ για μελέτη.

Αγκίδα: Για να μπορέσει ο οποιοσδήποτε να κάνει όμως μελέτη, θα πρέπει να εκδώσει ο δήμος μια κανονιστική και να καθορίζει που είναι η πλατεία και μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα μαγαζιά. Αλλιώς πώς μπορεί να γίνει μελέτη;

Σωτηράκης Κώστας: Έχετε απόλυτο δίκιο. Πρέπει να βγούνε κανονιστικές για να ξέρει αυτός που θα αναλάβει τη μελέτη τι θα αναπλάσει. Έτσι όπως είναι η κατάσταση δεν ξέρουμε τι είναι δρόμος, τι είναι πεζόδρομος, τι είναι πλατεία. Δεν υπάρχει κανονισμός κοινόχρηστων χώρων. Έρχονται να πληρώσουν οι καταστηματάρχες και δεν μπορούνε γιατί δεν υπάρχει κανονισμός. Και το πιο τραγικό απ’ όλα είναι ότι ενώ δεν υπάρχει κανονισμός και ενώ έρχονται να πληρώσουν και ο δήμος δεν παίρνει τα χρήματά τους, την ίδια στιγμή τους επιβάλλονται κυρώσεις! Ή έχουμε το φαινόμενο να πρέπει η Δημοτική Αστυνομία να επιβάλει πρόστιμα σε σημεία που δεν έχουν σημανθεί γιατί δεν έχουν χαρακτηριστεί ως τέτοια και αυτό είναι μια προβληματική κατάσταση.

Αγκίδα: Σκέφτεστε κάτι άλλο πρωτοποριακό για το δήμο;

Σωτηράκης Κώστας: Θα έχουμε επαφές με το Υπουργείο στην Αθήνα για να μπούμε στους πιλοτικούς δήμους ώστε κάποια άτομα που το χρειάζονται να μπορούν να εξυπηρετούνται από το σπίτι τους με έξυπνες εφαρμογές και λύσεις προκειμένου να λαμβάνουν κάποια πιστοποιητικά. Για να γίνει βέβαια αυτό θα πρέπει να εφαρμοστεί η ψηφιακή υπογραφή.

Αγκίδα: Πώς βλέπετε τη μέχρι τώρα λειτουργία της διοίκησής σας;

Σωτηράκης Κώστας: Το 90% των δημοτικών συμβούλων της παράταξής μας εκλέγονται για πρώτη φορά. Ασχολούνται πολύ, έχουν όρεξη και διάθεση, ρωτάνε για να μάθουνε και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα αποκτήσουν και εμπειρία ώστε η διοίκησή μας να κάνει μεγάλο έργο στο δήμο.

Αγκίδα: Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη θα θέλατε να επισημάνετε κάτι άλλο;

Σωτηράκης Κώστας: Θα ήθελα να ξαναμιλήσω για τους εργαζόμενους στο δήμο. Βρήκαμε το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού αποστασιοποιημένο και φοβισμένο εξαιτίας των καταγγελιών και τους δείξαμε αμέσως με τη συνάντηση που κάναμε με τους διευθυντές και τους προϊσταμένους ότι η διοίκησή μας θα τους υπερασπιστεί σε ότι άδικο θα γίνει σε βάρος τους, αλλά παράλληλα θα ελέγχονται για την δουλειά και την απόδοσή τους. Έχουμε υπαλλήλους που έχουν τρεις και τέσσερις μηνύσεις στη ράχη τους οι οποίες εκκρεμούν χρόνια. Είναι σίγουρο ότι αυτή η κατάσταση δεν θα συνεχιστεί και ότι θα τους προστατεύσουμε. Δεν γίνεται πριν έξι επτά χρόνια οι υπάλληλοι να ήταν καλοί και τώρα να μην είναι καλοί. Φοβούνται απλά να ενεργήσουν γιατί οι καταγγελίες έγιναν καθεστώς στο δήμο μας.

Αγκίδα: Συγκεντρώσατε στην αντιδημαρχία σας πολλές αρμοδιότητες;

Σωτηράκης Κώστας: Τις πολλές αρμοδιότητες της αντιδημαρχίας μου θέλω να πω ότι τις χρεώθηκα σαν πιο έμπειρος, αλλά με τον καιρό μόλις οι νεότεροι προσαρμοστούν και μπούνε στο κλίμα θα πάρουν αρμοδιότητες που σήμερα είναι χρεωμένες στη δική μου αντιδημαρχία.

Η Δημοτική Αστυνομία ρώτησε τον αρμόδιο αντιδήμαρχο αν θα κόβει κλήσεις!
Η διοίκηση Σούλα δεν έκανε τίποτα για τις στάσεις των αστικών συγκοινωνιών ενώ είχαν ενταχθεί σε πρόγραμμα!
Στα σχέδια της διοίκησης η διαμόρφωση του πάρκου της Ολυμπιάδος δίπλα στην περιφερειακή οδό
Άμεση ένταξη σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για υπογειοποίηση των πυλώνων υψηλής τάσης στη Μουσών
Οργανισμός Εσωτερικού Ελέγχου στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου
«Βρήκαμε πτυχιούχους δημοτικούς υπαλλήλους που εργάζονταν ως ανειδίκευτοι»
Τα αυτοκίνητα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου δεν θα κάνουν βόλτες το απόγευμα…
Η διοίκηση Σούλα παρέδωσε τη Δημοτική Αστυνομία με μόνο ένα μηχανάκι σε λειτουργία!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ