Τελευταία

    Μαχητική κινητοποίηση στον ΟΑΣΘ

    16-01-2019

    Μαχητική κινητοποίηση στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΘ πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Τετάρτης 16 Γενάρη 2019 σωματεία και Λαϊκές Επιτροπές της Θεσσαλονίκης, απαιτώντας συγκοινωνίες που να καλύπτουν τις λαϊκές ανάγκες.

    Την κινητοποίηση διοργάνωσαν τα Σωματεία ΟικοδόμωνΕμποροϋπαλλήλωνΙδιωτικών ΥπαλλήλωνΕργολαβικών Καθαριστριών και ΦυλάκωνΕργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού – Τουρισμού, οι Λαϊκές Επιτροπές της Θεσσαλονίκης και η Επιτροπή Αγώνα εργαζομένων ΟΑΣΘ.

    Εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι, συνταξιούχοι, φοιτητές απαίτησαν να σταματήσει ο εμπαιγμός ότι δήθεν βελτιώνεται η μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην πόλη. Η κατάσταση που βιώνουν έχει ως αποτέλεσμα να χάνεται η μισή μέρα στην αναμονή για μετακίνηση, ενώ και όταν καταφέρνουν να μπουν στα λεωφορεία, υπάρχει μεγάλος συνωστισμός τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Από τον κλάδο του Εμπορίου, οι εργαζόμενοι ανέδειξαν ότι το εισιτήριο που καλούνται να πληρώνουν είναι πανάκριβο, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων απασχολείται με ελαστικές σχέσεις εργασίας και μισθούς των 250-300 ευρώ.

    Στη συνάντηση με εκπρόσωπο της διοίκησης του ΟΑΣΘ, απαίτησαν να σταματήσει το φαγοπότι που στρώνει η κυβέρνηση για κοινοπραξίες, ιδιωτικές εταιρείες, ΚΤΕΛ, τουριστικά. Να σταματήσει η πολιτική που βασίζεται στη λογική κόστους – οφέλους που εξασφαλίζει χρυσές δουλειές στους εργολάβους, τους διευκολύνει να παρέχουν συγκοινωνιακό έργο με κρατικό χρήμα και φθηνούς, ευέλικτους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα. Να σταματήσουν οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, τα λαϊκά στρώματα να πληρώνουν τα σπασμένα της έλλειψης υποδομής για τακτικές και ασφαλείς συγκοινωνίες σε έντονες καιρικές συνθήκες, όπως έγινε πριν περίπου 10 μέρες στη Θεσσαλονίκη με το στόλο του ΟΑΣΘ να έχει ακινητοποιηθεί.

    Ξεκαθάρισαν ότι είναι δικαίωμα του λαού να έχει σύγχρονες, τακτικές, ασφαλείς και φθηνές αστικές συγκοινωνίες. Και δήλωσαν ότι θα κλιμακώσουν τον αγώνα για: Μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό. Κατοχύρωση της δωρεάν μετακίνησης των ανέργων. Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία. Συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό. Προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα. Αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων. Συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες. Κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό.

    Η διοίκηση του ΟΑΣΘ περιορίστηκε να επαναλάβει τις εξαγγελίες για προσλήψεις οδηγών που κι αυτές είναι αμφίβολο αν θα καλύψουν τις ανάγκες και την προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων, παραπέμποντας την όποια προσδοκώμενη βελτίωση στις αστικές συγκοινωνίες για το μακρινό μέλλον.

    You must be logged in to post a comment Login