Τελευταία

    Χωρίς νερό από χθες μεγάλες περιοχές της Θεσσαλονίκης ελλείψει έργων υποδομής

    29-03-2018

    Κλειστά θα παραμείνουν αύριο Παρασκευή 30 Μάρτη αρκετά σχολεία σε δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, λόγω των προβλημάτων υδροδότησης τα οποία παρουσιάζονται τα τελευταία 24ωρα ύστερα από τη σοβαρή βλάβη στον κεντρικό αγωγό της Αραβησσού, που επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά ότι μια σειρά έργων υποδομής αναγκαίων για την εξασφάλιση νερού στις εργατικές – λαϊκές οικογένειες παραμένουν σε δεύτερη και τρίτη μοίρα.

    Κλειστά θα παραμείνουν επίσης την Παρασκευή όλα τα σχολεία σε Πυλαία και Πανόραμα, καθώς και Πανεπιστήμια.

    Στο Δήμο Καλαμαριάς η δημοτική αρχή αποφάσισε την Πέμπτη να καλύψει τις ανάγκες υγιεινής και καθαριότητας των σχολείων με μια υδροφόρα, ενώ το ίδιο σχεδιάζει να κάνει και την Παρασκευή.

    Στο Δήμο Αμπελοκήπων – Μενεμένης, με απόφαση του δημάρχου, Λάζαρου Κυρίζογλου, το πρωί της Παρασκευής, με την έναρξη του ωραρίου των μαθημάτων, δεν θα μπουν τα παιδιά στις αίθουσες, εάν δεν έχει αποκατασταθεί η υδροδότηση στα σχολεία.

    Νέες διακοπές στην υδροδότηση

    Στο μεταξύ, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΥΑΘ, λόγω των συνεχιζόμενων εργασιών αποκατάστασης της διαρροής στον κεντρικό αγωγό υδροδότησης της πόλης διατομής Φ1650, υπάρχει διακοπή υδροδότησης από τις 10.00 έως τις 20.00 την Πέμπτη στις παρακάτω περιοχές:

    • Ωραιόκαστρο του Δήμου Ωραιοκάστρου
    • Ευκαρπία του Δήμου Π. Μελά
    • Πεύκα του Δήμου Νεάπολης – Συκεών
    • Μετέωρα του Δήμου Π. Μελά
    • Πολίχνη του Δήμου Π. Μελά
    • Εύοσμος του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου

    Στις υπόλοιπες περιοχές του Πολεοδομικού Συγκροτήματος, σύμφωνα με την ΕΥΑΘ, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν προβλήματα υδροδότησης καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

    Ο κεντρικός αγωγός της Αραβησσού τροφοδοτεί με 80.000 – 90.000 κ.μ. νερού τη μέρα το δίκτυο της Θεσσαλονίκης, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 50% της συνολικής τροφοδοσίας της πόλης. Πρόκειται για έργο μεγάλης ηλικίας, δεκαετιών, στο οποίο κατά καιρούς γίνεται συντήρηση, όμως ποτέ δεν σχεδιάστηκε να δημιουργηθεί ένας δεύτερος εναλλακτικός αγωγός για την αποφυγή τέτοιων προβλημάτων.

    You must be logged in to post a comment Login