Επέκταση της υπηρεσίας “Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη”

0
11
TEST
Στην επέκταση της υπηρεσίας “Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη” με την προσθήκη και δεύτερου τηλεφωνικού αριθμού προχώρησε ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, δύο μήνες από την έναρξη λειτουργίας της.
Με ένα απλό τηλέφωνο στον πενταψήφιο αριθμό 15388 (αστική χρέωση), οι δημότες και οι κάτοικοι του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματα και τις επισημάνσεις τους για θέματα και προβλήματα της καθημερινότητας που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Δήμου (καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, αδέσποτα ζώα, κ.ά).
Η νέα υπηρεσία άμεσης καταγραφής και επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών που τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Νοέμβριο, υποδέχτηκε και προώθησε προς επίλυση, μέχρι σήμερα, 466 αιτήματα δημοτών. Από αυτά τα 385 διεκπεραιώθηκαν ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στη διαδικασία της επίλυσής τους.
“Με την ανοιχτή γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του Δημότη, η προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας ενισχύεται ακόμη περισσότερο. Ήδη στους πρώτους αυτούς μήνες λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, δόθηκαν λύσεις σε εκατοντάδες αιτήματα των συμπολιτών μας, αποδεικνύοντας τα αυξημένα αντανακλαστικά των δημοτικών υπηρεσιών για την άμεση αποκατάσταση μικρών και μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο δήμος μας” δήλωσε ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου κ. Πέτρος Σούλας.
Υπενθυμίζεται πως η “Γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη” είναι διαθέσιμη για όλους τους κατοίκους του δήμου, λειτουργώντας 5 ημέρες την εβδομάδα (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις ώρες 8.00 π.μ. – 16.00 μ.μ. Τα αιτήματα και οι επισημάνσεις υποβάλλονται μέσω των δύο τηλεφωνικών γραμμών – του πενταψήφιου 15388 και του συμβατικού 2313 302200 (αστική χρέωση) – και αφού καταγραφούν ηλεκτρονικά, στη συνέχεια προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου. Εναλλακτικά οι πολίτες  έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματα και τις παρατηρήσεις τους και ηλεκτρονικά στο mail: support@kordelio-evosmos.gr.