Τελευταία

    Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη

    07-11-2017
    Μια νέα υπηρεσία άμεσης καταγραφής και επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών σε ζητήματα που άπτονται της εύρυθμης λειτουργίας του δήμου, έθεσε σε λειτουργία από σήμερα Δευτέρα 6 Νοεμβρίου ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου.
    Πρόκειται για την ανοιχτή “τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη” όπου με ένα τηλεφώνημα στον αριθμό 2313 302200, οι δημότες και οι κάτοικοι του δήμου έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις επισημάνσεις και τα αιτήματά τους για θέματα και προβλήματα της καθημερινότητας (καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, αδέσποτα ζώα, κ.ά), τα οποία εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του δήμου και χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης.

    Η νέα υπηρεσία “τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του δημότη” είναι διαθέσιμη για όλους τους κατοίκους του δήμου, λειτουργώντας 5 ημέρες την εβδομάδα (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις ώρες 8.00 π.μ. – 16.00 μ.μ. Τα αιτήματα και οι επισημάνσεις θα  καταγράφονται ηλεκτρονικά και στη συνέχεια θα προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου. Εναλλακτικά οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματα και τις παρατηρήσεις τους και ηλεκτρονικά στο mail: support@kordelio-evosmos.gr
    Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών πέραν του ανωτέρω τηλεφωνικού αριθμού (2313 302200) σύντομα θα υπάρξει και πενταψήφιο νούμερο, το οποίο θα ανακοινωθεί προσεχώς.

    You must be logged in to post a comment Login