ΑρχικήΝΕΑΣτρατιωτικό βλήμα εντοπίστηκε στο δάσος του Σέιχ - Σου ΝΕΑΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Στρατιωτικό βλήμα εντοπίστηκε στο δάσος του Σέιχ – Σου 19 Μαΐου 2017 μερίδιο FacebookTwitterPinterestΤυπώνωViber Στρατιωτικό βλήμα εντοπίστηκε στο δάσος του Σέιχ Σου της Θεσσαλονίκης, κοντά στο «Φιλίππειο». Στην περιοχή βρίσκεται κλιμάκιο του Στρατού, αλλά και όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, το βλήμα είναι πιθανότατα ανενεργό. - Advertisement - μερίδιο FacebookTwitterPinterestΤυπώνωViber Προηγούμενο άρθροΕκδήλωση στην πλατεία του Ευόσμου για την Γενοκτονία των Ελλήνων του ΠόντουΕπόμενο άρθρο«Μονιμοποίηση των συμβασιούχων των ΟΤΑ – Κάτω τα χέρια από το μεροκάματό τους» ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΝΕΑ Το φωνητικό σύνολο Nefes Project επιστρέφει με την παράσταση «Ιστορία μου» στο Θέατρο Αμαλία ΕΙΔΗΣΕΙΣ Η ταλαιπωρία θα ήταν πολύ μικρότερη αν απευθυνόμασταν στις μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ΝΕΑ Η Σία Κοσιώνη παρουσίασε το νέο της παιδικό βιβλίο «Αρκεί που σ’ αγαπώ εγώ» ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ Το 2ο Λύκειο Ευόσμου αποχαιρέτησε τον Αβραάμ Σαπρανίδη που συνταξιοδοτείται «Η Λευκή Νύχτα στο Ελευθέριο Κορδελιό αποτελεί μια όμορφη ευκαιρία να βγούμε στους δρόμους» Από πότε τα σχολεία έγιναν χώροι κομματικής προβολής και κομματικής διαφήμισης; Δηλαδή ο κύριος Αλεξανδρίδη παραδέχεται ότι το πρόβλημα είναι ο ίδιος Φόρτωση περισσοτέρων