Τελευταία

    Σε αυξημένη υπηρεσιακή ετοιμότητα οι υπηρεσίες του δήμου Κορδελιού – Ευόσμου ενόψει της επιχείρησης απενεργοποίησης της βόμβας

    10-02-2017

    Σε αυξημένη υπηρεσιακή ετοιμότητα και επαγρύπνηση ενόψει της οργανωμένης επιχείρησης εκκένωσης του πληθυσμού την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου βρίσκονται οι υπηρεσίες του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου.

                Σήμερα Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η τελική σύσκεψη  ώστε να  υπάρχει ο καλύτερος επιχειρησιακός συντονισμός και οι εργαζόμενοι του δήμου να φέρουν σε πέρας με απόλυτη επιτυχία το έργο τους.

    Με εντολή του Δημάρχου Κορδελιού Ευόσμου κ. Πέτρου Σούλα, την ενημέρωση των υπαλλήλων και τον προσδιορισμό των αρμοδιοτήτων έκανε ο   Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολιτικής Προστασίας κ. Βασίλης Ανδρεάδης, ενώ παρέστησαν οι Αντιδήμαρχοι  Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης κ. Παύλος Σιταρίδης,   Διοικητικών Υπηρεσιών, Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Πολιτισμού & Αθλητισμού κ. Γεώργιος Χατζηβρέττας, Κοινωνικής Πολιτικής, Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας κ. Αλέξανδρος Παρασκευόπουλος, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Σπύρος Μερκούρης, Αθανάσιος Γαρούφας, Χρήστος Μπουγιουκλής και Αχιλλέας Μουρατίδης.

                Για την οργανωμένη επιχείρηση μεταφοράς του πληθυσμού με λεωφορεία, την εξυπηρέτηση των δημοτών στους χώρους υποδοχής και σε άλλες κοινωνικές δομές που βρίσκονται εκτός της ζώνης των 1900 μέτρων, είναι σε επιφυλακή και συνδράμει το σύνολο των εργαζόμενων του δήμου Κορδελιού Ευόσμου. Παράλληλα από σήμερα Παρασκευή έως και το απόγευμα της Κυριακής λειτουργούν 10 τηλεφωνικές γραμμές, με το προσωπικό του δήμου να παρέχει στο κοινό πληροφορίες.

                Στην τελική σύσκεψη των δημοτικών υπαλλήλων συμμετείχαν επίσης οργανωμένες εθελοντικές ομάδες, οι οποίες δήλωσαν το παρόν τους στη μεγάλη οργανωμένη επιχείρηση του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου

                Σημειώνεται πως το κέντρο των επιχειρήσεων για το συντονισμό των δημοτικών υπηρεσιών είναι το Δημαρχείο Κορδελιού Ευόσμου με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Πέτρο Σούλα.

    You must be logged in to post a comment Login