ΑρχικήΝΕΑΣυγκέντρωση γιατρών και εργαζομένων του νοσοκομείου «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης ΝΕΑΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Συγκέντρωση γιατρών και εργαζομένων του νοσοκομείου «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης 12 Ιουλίου 2016 μερίδιο FacebookTwitterPinterestΤυπώνωViber Συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στην πύλη του νοσοκομείου «Παπανικολάου» πραγματοποιούν αυτή την ώρα γιατροί και εργαζόμενοι. Απαιτούν άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού και άμεση χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη όλων των αναγκών. - Advertisement - μερίδιο FacebookTwitterPinterestΤυπώνωViber Προηγούμενο άρθροΗ Πορτογαλία στην πρώτη θέση της ΕυρώπηςΕπόμενο άρθροΠρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας στο δήμο Κορδελιού-Ευόσμου ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΝΕΑ Το φωνητικό σύνολο Nefes Project επιστρέφει με την παράσταση «Ιστορία μου» στο Θέατρο Αμαλία ΕΙΔΗΣΕΙΣ Η ταλαιπωρία θα ήταν πολύ μικρότερη αν απευθυνόμασταν στις μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ΝΕΑ Η Σία Κοσιώνη παρουσίασε το νέο της παιδικό βιβλίο «Αρκεί που σ’ αγαπώ εγώ» ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ Το 2ο Λύκειο Ευόσμου αποχαιρέτησε τον Αβραάμ Σαπρανίδη που συνταξιοδοτείται «Η Λευκή Νύχτα στο Ελευθέριο Κορδελιό αποτελεί μια όμορφη ευκαιρία να βγούμε στους δρόμους» Από πότε τα σχολεία έγιναν χώροι κομματικής προβολής και κομματικής διαφήμισης; Δηλαδή ο κύριος Αλεξανδρίδη παραδέχεται ότι το πρόβλημα είναι ο ίδιος Φόρτωση περισσοτέρων