Socialize

Socialize

Socials

Reunion 165x265

Για ποιο λόγο διογκώνεται το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού;!

10-03-2016

bullying-2

Ερωτήματα προκαλεί η αντιμετώπιση της πρόσφατης έρευνας του υπουργείου Παιδείας για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (bullying) από μερίδα του Τύπου, με πρώτη – πρώτη την «Αυγή». «Τρεις στους δέκα μαθητές δηλώνουν θύματα bullying» ήταν ο τίτλος της εφημερίδας στο ρεπορτάζ όπου παρουσίαζε την έρευνα στις 5/3 (ίδιο τίτλο είχε χτες και ο «Ελεύθερος Τύπος»), ενώ ακόμα και μέσα στο κείμενό της αυτό το στοιχείο αυτοαναιρούνταν, αφού φαινόταν ότι τα ποσοστά των μαθητών που έχουν ασκήσει ή έχουν δεχτεί bullying δεν ξεπερνούν το 2,5%. Τώρα, το πώς και κυρίως γιατί το 2,5 στους 100 μετατρέπεται στον τίτλο της εφημερίδας σε 30 στους 100, σίγουρα δεν μπορεί να απαντηθεί ως… μαθηματικό λάθος. Πόσο μάλλον που και η ίδια η έρευνα δεν δίνει τον ορισμό του bullying, αφήνοντας σκόπιμα μια θολή εικόνα για το φαινόμενο, στην οποία «χωράνε» πολλά και διάφορα. Τι υπηρετεί άραγε αυτή η διόγκωση του φαινομένου;

You must be logged in to post a comment Login