ΑρχικήΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΕΙΔΗΣΕΙΣΝ. Φουρκιώτης: «Λυπάμαι πολύ» ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥΕΙΔΗΣΕΙΣ Ν. Φουρκιώτης: «Λυπάμαι πολύ» 16 Νοεμβρίου 2015 μερίδιο FacebookTwitterPinterestΤυπώνωViber Δημοτικό Συμβούλιο 30 Οκτώβρη 2015 Ο κ. Φουρκιώτης, πρώην αντιδήμαρχος με την παράταξη του κ. Λαφαζανίδη, εκφράζει τη λύπη του που ένα ολόκληρο δημοτικό συμβούλιο αναγκάζεται να παρακαλά έναν δημοτικό σύμβουλο να πάρει πίσω την καταγγελία που έχει κάνει. - Advertisement - μερίδιο FacebookTwitterPinterestΤυπώνωViber Προηγούμενο άρθροΟ κ. Μπαλτάς δεν κατάλαβε την αναφορά του κ. Ναθαναηλίδη στο Τοπικό Σωματείο Εργαζομένων!Επόμενο άρθροΛ. Ναθαναηλίδης: Δεν θα απαντήσω σε αστειότητες ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ Τι να τα κάνει τα στάδια και τα κολυμβητήρια ο δήμος μας αφού το σανό είναι πιο φθηνό και άφθονο; ΑΙΡΕΤΙΚΑ Ένα ερώτημα για τη δυσοσμία που δεν έγινε ΕΙΔΗΣΕΙΣ Η Φιλαρμονική του Δήμου στη Λευκή Νύχτα του Ελευθερίου Κορδελιού ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ Τι να τα κάνει τα στάδια και τα κολυμβητήρια ο δήμος μας αφού το σανό είναι πιο φθηνό και άφθονο; Ένα ερώτημα για τη δυσοσμία που δεν έγινε Η Φιλαρμονική του Δήμου στη Λευκή Νύχτα του Ελευθερίου Κορδελιού Σφραγίστηκε η κεντρική πύλη του χώρου των σταδίου και κολυμβητηρίου Ευόσμου Φόρτωση περισσοτέρων