Socialize

Socialize

Socials

Reunion 165x265

Προεκλογικό σποτ διάρκειας 1 ώρας 51 λεπτών και 27 δευτερολέπτων

17-09-2015

lazopoylos-tsipras

Ολόκληρη την προεκλογική προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ «σέρβιρε» προχτές στο κοινό του ο Λάκης Λαζόπουλος, στήνοντας την εκπομπή του («Αλ Τσαντίρι») στη βάση των ΣΥΡΙΖΑίικων διλημμάτων: Παλιό – νέο, υποταγή στο μνημόνιο ή επαναδιαπραγμάτευση και άλλα παρόμοια. Θέλοντας να κάνει λιανό το ψευτοδίλημμα, είπε ότι «τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, ευρώ ή δραχμή».  Μάλιστα, παρουσίασε και μια σειρά «τυχαίες» συνεντεύξεις, που όλες κατέληγαν στο «να μη γυρίσουμε στο παλιό», όπως είναι το προεκλογικό σύνθημα του ΣΥΡΙΖΑ! Για κατακλείδα, παρουσίασε τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα σαν αποτέλεσμα της εφαρμογής του «σχεδίου Σόιμπλε» και έθεσε το δίλημμα αν ο λαός με την ψήφο του θα συμβάλει στο να ολοκληρωθεί αυτό το σχέδιο ή θα το αποτρέψει, όπως διατείνεται και ο ΣΥΡΙΖΑ. Είθισται τα προεκλογικά μηνύματα των κομμάτων στα κανάλια να μην υπερβαίνουν τα 10 λεπτά. Του ΣΥΡΙΖΑ, όμως, στον ALPHA κράτησε μια ώρα, 51 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα, όση ήταν η διάρκεια της εκπομπής του Λαζόπουλου, χωρίς τις διαφημίσεις…

You must be logged in to post a comment Login