Socialize

Socialize

Socials

Reunion 165x265

Η κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας οδού

19-11-2014

egnatia-odos

Η κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού για να γίνει ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος! Αυτό επισημάνθηκε από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδη στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Δημοσίων Επιχειρήσεων της Βουλής με αφορμή τη συζήτηση για το διορισμό στις θέσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της «Εγνατία Οδός ΑΕ» του Γιώργου Σκόρδα.

Με αφορμή και το θανατηφόρο τροχαίο που είχε γίνει στην Εγνατία Οδό, ο υπουργός έθεσε το ερώτημα: «Πρέπει να αποφασίσουμε ποιος θα πληρώνει τη συντήρηση της Εγνατίας, η οποία θέλει αυτή τη στιγμή 70 εκατομμύρια για να υπάρξει μια βαριά συντήρηση το επόμενο χρονικό διάστημα για να είναι ασφαλής αυτοκινητόδρομος, χρειάζεται η εγκατάσταση διοδίων κάποια εκατομμύρια επίσης. Χρειάζεται να τοποθετήσουμε πολλά χρήματα προκειμένου να είναι ο δρόμος κερδοφόρος και ασφαλής» και σημείωσε ότι «στην Εγνατία έχουμε έσοδα 38 εκατομμύρια και έξοδα 68 κάθε χρόνο και ένα δάνειο 180 εκατομμύρια που εξυπηρετείται με έναν τρόπο κακήν κακώς αυτή τη στιγμή λόγω κάποιων χειρισμών που έγιναν στο παρελθόν».

Όσον αφορά τα 18 διόδια στην Εγνατία, τα οποία ενόψει της ιδιωτικοποίησής της θα είναι πλούσια προίκα στον επίδοξο αγοραστή, ο υπουργός ανέφερε: «Θα περίμενα να μου πει η αντιπολίτευση συγχαρητήρια γιατί κάνουμε στη χώρα μια μεγάλη τομή δικαιοσύνης και αποκαθιστούμε το άδικο και αυτό είναι τα αναλογικά διόδια», ανέφερε προκλητικά. «Όσα χιλιόμετρα κάνεις τόσο πιο πολλά πληρώνεις».

Αυτό που σκοπίμως βέβαια ξέχασε να πει ο υπουργός ήταν ότι η Εγνατία Οδός ήταν ένα αίτημα πολλών δεκάδων χρόνων και αυτό γιατί, πριν από όλα και κυρίως, τα προϊόντα, τα εμπορεύματα ευρωπαϊκών πολυεθνικών έπρεπε να βρουν ένα δρόμο σύντομο, ένα δρόμο ασφαλή να περάσουν από τη Β. Ελλάδα και από την ΕΕ να φτάσουν Τουρκία, Μ. Ανατολή και αλλού. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός κατασκευάστηκε κυρίως για να εξυπηρετηθούν επιχειρηματικοί όμιλοι και φαίνεται ότι η ανάπτυξη που όλοι έλεγαν θα έρθει με την κατασκευή του σε ολόκληρη τη Μακεδονία όχι μόνο δεν ήρθε αλλά αυτό που βλέπουμε καθημερινά είναι μαρασμός.

Ο Ελληνικός λαός που έχει χρυσοπληρώσει και χιλιοπληρώσει τις οδικές αρτηρίες θα κληθεί με την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας οδού να ξαναβάλει το χέρι στην τσέπη ενώ οι δρόμοι πρέπει να είναι ελεύθεροι, να ανήκουν στο κράτος και όχι στους ιδιώτες.

You must be logged in to post a comment Login